There was a couple.

There was a couple.
There was a couple. They were very happy and everyone thought they would end up together. But the girl left him. He was all heart-broken cos he thought he had found true love! After his chic breaks up with him, he feels like peeing. So he goes to the restroom. He suddenly realizes that the zipper of his pants have vanished!! how did this happen????
  

May, 21 2010     351 chars (3 sms)     3020 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj Se 100 Saal Pehle


Shaam K Waqt






1 Gaon Main



Theek 7 Baje



1 Gali Main







Kuch Bhi Nahi Hua Tha

Chalo Apna Kaam Karo Bohat Shauq Hy Msg Parhne Ka ;->


Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
Andhy ki biwi ko behra bhaga kr le gaya, gonge ne dekh lia, ab batao k gonga andhy ko kesy bataye ga k us ki biwi ko behra bhaga kr le gya hai.
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-
Aik rikshaw ke peche likha tha k
"SAWAN KA INTAZAR HAI"
Peche se aik truck aya or rikshaw ko ora dia(hit kia) or us ke peche likha tha
"AYA SAWAN JHOOM KE".


Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
3 Mice Were Boasting About Their Bravery
Mouse1: I Poisoned The Dogs Meat
Mouse2: I Ate Cheese From The Trap
Mouse3: Ok Guys I''m Leaving,I Hav A Date Wid Cat
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->


Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->

Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
PathaN to Nurse: agar larka ho to kehna papo pass hogya..

agr larki ho to kehna papo fail hogya..

Laikin Nurse ne bahar aa ker kaha k ..

PAPO ki compart ayi hai