Aao! Batao''n

Aao! Batao''n
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;
  

May, 15 2010     167 chars (2 sms)     3148 views       Funny

more Funny SMS Messages

Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Ek chooha sharab k drim mein gira,bahar nikal kar mast hokar sath mein soi huwi Billi ki dum pe paon rakh kar bola:
.
.
.
.
.
"UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AYA HAI"
The Mark Of A
True M.B.A Is That


.


.


.


.


He Is Often Wrong

But

Seldom In Doubt ... ;->
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...
Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->


Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"
Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Andhy ki biwi ko behra bhaga kr le gaya, gonge ne dekh lia, ab batao k gonga andhy ko kesy bataye ga k us ki biwi ko behra bhaga kr le gya hai.
Santa Ek Baraf Ka Tukda Utha Kar Use Gaur Se Dekh Raha Tha.

Banta- Kya Dekh Rahe He??

Santa- Dekh Raha Hu Ye Leak Kaha Se Ho Raha He!!
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!
Teri Mohabat Teri WAFA Hi Kafi Ha

Tamam Umar Ye AASRA Hi Kafi Ha

DAWAT Karo Meri Magr Takleef Na Karna

Mere Liye Bas
BiRYANi
QORMA
TiKA
or
PEPSI Hi Kafi Ha=)