Aao! Batao''n

Aao! Batao''n
Aao! Batao''n Me Tumhai''n Sehat Ka Raaz

Khush Reh K Tum Hifazat-e- Sehat Kia Kro

Mehsos Ho Rahi Ho Ager Khoon Ki Kamii

Hafty Me Ek Baar Mohabbat Kia Kro (-;
  

May, 15 2010     167 chars (2 sms)     3165 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
Difference Between School &
College:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Back
Bench..

But In College If You Were
Late,
You Had To Sit On First
Bench.. :)
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.
Qualities That A Friend Must Have

Cute As Elephant

Smart As Sarda

Active As Turtle

Fit As Hippo

&

Mature As Monkey


No Doubt U R a Great Friend.... :->
Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling
Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Your b''thday is a day set aside just to celebrate you,
A day to shower you with attention and appreciate your gudness and warmth,
In my own,I celebrate you the rest of the year,too
For you are a very rare person and special friend and I thank you for being the wonderful part of my world..Happy B''thday My 4ever Friend

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
''NaZron Mai Base Ho Zara DhiYaan rakHna

Apne Dost Ko Yun Hi Abaad RaKhna

Mujhe to Adat Hai Ap ko Yaad KarNe Ki

Agar HichKiyaan Ati Rahen to Hamen Muaaf Kerna''

2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->