wen i was sad; u were thr...

wen i was sad; u were thr...
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3296 views       Funny

more Funny SMS Messages

>






>







>






>








>







>









>









>






>



This is nOT msg endigz...
Neechay 2 Line mazeed khali hy mere dost...
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
Professor he aate hon hafta war college me

To uncha q na hoo taleem ka mayar college me

Agarcha dosre mashrob b mehenge nai milte

Magar chalta hai aksar sharbat''e didar college me

Wo degree k bajae ma''m lekar lot aya hai

Mila tha daakhla jisko samandar par college me

Mje shak hai hum dono samdhi na ban jaen

Teri GULNAR college me,

Mera GULZAR college me.... ;->
Teacher :Because of Qauid E Azam hard work what do we get on 14th August...?









Student:A Holiday... ;->
PPP New Slogen

Roti

KaprA

Na

Makaan

Mang

Raha Hai Lite Insan

[~!~] a m Y
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Saying,

"Dear, Buy Me Smthing Dat Goes 0 To 80 In 3 Secs Wen Im On It."

Husband Gifted Her

A Weight Machine.
Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
Neeche mat jao neeche star plus laga howa hai!


Mat jao!



Plz mat jao!





* +


Daikh liya?
Hogaye tasalli?