wen i was sad; u were thr...

wen i was sad; u were thr...
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages


Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.
ICC has decided 2 shorten d

durationof next world cup.


It will consist of opening ceremony,
photo-session,& presenting d world cup
2 AUSTRALIA..!!
Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
Arz kiya hai.....
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
wah wah! wah wah!
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
ha ha ha ha.....
ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)
Step by step the journey goes on,
Little by little it may seem so long.
Forget about your past, you can"t change it,
Forget about your future, you cant predict it.
Just think about present, you can handle it.
Enjoy presents every moment & be happy....
HAPPY BIRTHDAY to U....!
Agar English Movies Pakistani Produce karte to un ke nam Khch youn Hotae
1. Cliff Hanger: Latakda Gujjar
2. Superman: Udan aala Gujjar
3. Men in Black: Kala Gujjar
3. Rambo : Khooni Gujjar
4. Revenge: Gujjar da inteqaam
5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar
6. Evil Dead: Gujjar di Moat..
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.



Ek Molvi Ek Aurast Se
Takra Gya, Aurat Ghussay
Se
"aapko Sharm Nhi Aati
Daarhi Rkh kr Takkar
Maar Rahy Hyn?"

Molvi-Mohtarma Ye
Daarhi Hy Breake''n
Nahi ... ;->
MUSHARAF DOR KE PAKISTANI KI DUA
Lub pe aati hey dua bunke tamana meri
Zindgi bomb se ho mehfoz khudaya meri
Na koi bomb ke dhamakay se urha de mujhko
Muft may jam-e-shahdat na pila de mujhko
In pe jaiz hey hakomat karna
Aur hey jurm mujhe apni hifazat karna
Mere ALLAH larai se bachana mujhko
Aur sikha de koi bandoq chalana mujhko
Naam-e-Islam ki hurmat ko bacha le ya Rab
Waqt ke saray yazeedon ko utha le ya Rab
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!