wen i was sad; u were thr...

wen i was sad; u were thr...
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3286 views       Funny

more Funny SMS Messages

''A 4 Apple B 4 Bara Apple C 4 Chota Apple D 4 Dosra Apple E 4 Eik Ore Apple F 4 Free Ka Apple G 4 Green Apple H 4 Ho Gaya Na Pait kharab Ore khao apple…''
''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''
khan to sardar:
o yarra tou jaan kiss ko daay gaa.
sardar to khan:
Allah koo
khan to sardar:
o yaraa phir khaal hum koo daay daina!!!!!!!!!!!!!
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
If U Feel A Bit Dizzy

U r Sad

Not Feeling Well

And

U Are Craving 4 Something Sweet


Do U Know What''s Wrong Wid U . . . .? ? ?













U Are Suffering From
VITAMIN ''''Me''''
Deficiency ;->
YadOn ki iS duNyA mai iK paL merA ho..

PhuLon k iS chAmAn mAI ik phOoL mErA ho..

KHUDA kArE Aap jAb b SMS kAreIn ApNe dOstOn kO..

Un sAb mAi pEhLa numBER mErA ho.... ;->

KArAchi RoCk3rS
Phoolo Me or Insaano Me
kya Farq Hota Hai,


Phool Insaano Se Zada
Khoobsorat Hotey HAin,


Lekin Kuch Insaan Phoolo
Se B Ziada Khoobsorat
Hote Hain,


JeSE K


Mein



he he he
Teacher: Simon, your composition on "My Dog" is exactly the same as your brother''s. Did you copy his?
Simon: No, teacher. It''s the same dog!
Sharabi eyes donate karne gaya . counter clark asked : kuch kehna chathay ho ??

Sharabi: Jisay lagao osay bata dana ye 2 peg k baad khulti hain!!