wen i was sad; u were thr...

wen i was sad; u were thr...
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

jisko b daikha hy rotay huwe dekha hy

"DOST"
ye mohabbt kisi tissue company ki saazish tou nhi ....:)
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
I"ll always remember The day I married you,
Without you my love, my beauty,
I don"t know what I"d do
Your loving and thoughtful,
Just to mention two,
I adore your sweet smile
It makes me want you.Happy Anniversary

New Style Of Proposing:

Boy: Can I Take Your Photo?

Girl: Why?

Boy: Just Wanted to Show My Children
That How Their Mom Looked in her Younger age.
Sooo Sweet.


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Ek Dost ne doosrey se pocha: Batao Nakam Mohabbat ka Anjam kiya hota hy.???

Doosrey dost ne kaha

Larka Maamu ban jata hy

Or
Larki Phuppho..,