Apni Biwi Ko 100%

Apni Biwi Ko 100%
Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai
  

May, 14 2010     114 chars (1 sms)     3393 views       Funny

more Funny SMS Messages

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
Arz Kiya Ha

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Wah wah

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Laa.do k lashkaraee
Jagg magg kapre sarae;-
''.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
---Is sms k charges main ny Pay ker deain hain-Apni marzi ka sms likho or jisey chaho send kero.
After all
hum apki kajosi ki Qadar krty hain''
Mere Dost



Neek




Namazi



Muttake



Parhez gar




Bholay



Sache



Achay



LOGO KAY SATH



KABE MAT BETHNA..



TUMHARE SOHBAT MAi WO Bhi KHARAB HOJAYE GE.. ;->
My
eyes:
Miss u

My
feelings:
LOve u

My
mind:
Calls u

My life is U


I''ll die without u
I LOVE U

Aisa Teri wali mujhe bolti hai

Sambhal usko
''just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .''
Baba Saxidas Ji Ne Aaj Kal Ke Patiyo Ki Udaasi Ko Dekh Kar Bola.

Aaj Ka Har Mard Bechara Do Mushkilo Mein Fassa Hai.

1. Biwi Makeup Kare To Kharcha Bardasht Nahi Hota.

2. Aur Makeup Na Kare To Biwi Hi Bardasht Nahi Hoti.
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
aami je tumhar
chin chhin chhin.

shudu je aamar
chhin chhin chhin.

4ward this line to 7 BHOOT & get luck b4 this amavasya.
Jai Monjulika mai!
Boy: if I kiss u.what u think ?
Girl: I will think... EK bewakoof chor, jo car chura sakta tha,sirf stepney le gaya :)
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...

Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)