Apni Biwi Ko 100%

Apni Biwi Ko 100%
Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai
  

May, 14 2010     114 chars (1 sms)     3399 views       Funny

more Funny SMS Messages

I know

U Are

So So So

BuSy

But

For


3 seconds Think Of Me



1




2




3


Feeling Sweet Na . . .

Now Reply ME To Feel he Same . . . ;->
Husband aur Wife Hotel
me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha,”Koun Thi Wo?”
Husband:-Tum dimagh kharab mat karo,
main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi.
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->


Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
Marriage is a relationship of love between life partners and love is blind…therefore, marriage is 4 blind people.
Qasam Ki Qasam Tum Bohat Khubsurt Ho

Dunia Ki Nazr Se Khud Ko Bacha Lo

Kajal Ka Tika To Tumhary Liye Kam Hai Jana

Ek Kala TAWA ApnY Gale Me Latka Lo.

Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
Sirf 2 log muqadar walay hotay hain
.
1-woh jinhay sacha pyar milta hai
.
"AUR"
.
2-wo jinka Tarbooz Laal nikalta ha
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
yeh arzoo hai meri y


YeH arZoO hAi mErI yEh iLTaJa hAi yARoO
.
.
.
.
.
.
.
Jidhar KESC Wale Dikhe Chappal Utha Ke MAroo :p
In d corridor of mall
Do U knw
Y boyz hold girl''s hands ?
Coz
If they leave their hand
they wl go 4 shopping

It looks Romantic
But its actually Economics =P ;)
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-