Apni Biwi Ko 100%

Apni Biwi Ko 100%
Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai
  

May, 14 2010     114 chars (1 sms)     3407 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->


Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
GIRL- "i want to end our reltionship.. I am going to return everything u gave me..."

BOY-"Ok then., Let''s Start with Kisses
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY
Ever wonder why

the sun LIGHTENS our hair, but DARKENS our skin?

Why is it that to STOP Windows 98, you have to click START?

Why is ''ABBREVIATED'' such a long word? Why is it that doctors call what they do PRACTICE?

Why is the man who invests all your money called BROKER?
1 Pagal khane me bht sare Pagal nach rahy thy,
in ma sy 1pagal khamosh betha tha

Dr ny pucha

tum q khamosh bethy ho?
Pagal ny kaha

bewaquf me ''Dulhan'' hon:
*. . .Agar teen din tak subha neend se jag ker kangha na kia jaye to hair style Veena Malik jesa ho jata hai.. ;)






*. . .Zubaida Apa k stylish totkey. . .*
Dekha Mere Sms Ka Kamal ?



Ghanti Baji




Bandar ne Mobile Uthaya




Ab Woh Sms Pahr raha hai




HMmm





Ab Muskura kar soch raha hai Kiss ko Send karu?
What is Love???




The force that makes two people sit in the middle of the bench when there is alot of space on the sides of it . . . ;->
Teacher-Apko Shahrukh Khan Ki Movie

RAB NE BANA DI JODI Se Kya Lesson Mila?

Student-Ummeed Mat Haro

Shadi K Bhad B Ladki Pat Sakti Hai.
Techer: jawani or buraphay main faraq batao.
Student: Jawani main mobile main haseenoun k number hotay hain or buraphay main hakeemoun k...:p