Apni Biwi Ko 100%

Apni Biwi Ko 100%
Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai
  

May, 14 2010     114 chars (1 sms)     3417 views       Funny

more Funny SMS Messages

did u know what is mean by MAN
M=marvelous
A=and
N=nice
and the word WOMAN mean is
W=wanted
O=other
MAN=man
boy: suniye
girl: kahiye
boy: aapko ek KAAM dena tha
girl: hein! KAAM! konsa KAAM?
boy:ZUKAAM
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Shakespeare said, "This world is a stage & we all are actors"..
In punjabi it is translated as

"ae dunya ek drama ae tae asi sarray marasi aan"
1 larki bus stop pe naqaab men kharri huwi the

Aadmi bike pe aaya or kaha
lift chahiye kya?

larki boli.
























abu main hun
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
A boy goes to his dads friend late nite,he is told to sleep in baby''s room,but he refused n slept in TV lounge to avoid baby kid.Next morning he saw a young,charming n very pretty girl on the breakfast table.The boy asked,who r u?
Im the baby,n u?
Mai ullu ka pattha!
Dad 2 son:when i beat u how do u control ur anger? Son:i start cleaning Toilet. Dad:How does that Satisfy u? Son:i clean it with ur ToothBrush...
Two Birds Sitting On A Tree,

A Shikari Came & Shot 1 Of Them.

The Other Fly Away.


Why?



Saala POLICE Ke

Lafde Me Kaun Pade Ga.:)