aaj phir ek pathan pit gaya

aaj phir ek pathan pit gaya


Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
  

May, 05 2010     220 chars (2 sms)     2770 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mumbai attacks kay baad Pakistan ney bhi India ko apni MOST WANTED LIST bhej di hai......
SINDH demands KATRINA KAIF

PUNJAB demand PRIYANKA CHOPRA

BALOCHISTAN demands KAREENA. KAPOOR

NWFP desperatly and urgently wants SHAHID
KAPOOR... =P ;->
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)
She Is Kidding...




Sardar:
Translated Into Urdu...











"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->
"Aaj Ki Dua"

Ay Mere
Allah Pak!!!

Aj Mere Voh Tamaam Gunah Muaf

Farma De Jo Meri Duawaon Ki

Qabuliat Me Rukawat Bante Hein!

Ameen
Positive Thinking:
Poem: little bird in the sky,dropping potty on ur eye,
you dont worry,
you dont cry,
Thank to god..that elephant dont fly..
High Level Insult....

Little Johnny Was Sitting On A Bench Eating Sweets One After Another.

Man Nearby:
People Who Eat So Many Sweets Dont Live Long.

Johnny:
My Grandpa Died When He Was 106 Years Old.

Man:
Did He Eat Many Sweets?

Johnny:
No, He Always Minded His Own Business

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.
What''s The Difference Between P|easur & Torture.................?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
P|easure Is Thinking Of U
&
Torture Is Thinking Of U Too MucH.......... :p
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''