aaj phir ek pathan pit gaya

aaj phir ek pathan pit gaya


Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
  

May, 05 2010     220 chars (2 sms)     2763 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Aurat Ne 1 Wakil Se Pocha K
Talak Lene K Lye Kia
Sharyat Lazmi Hoti Hai ?

Wakil Bola "Talak Lene K Lye
App Ko Shadi Shudo Hona Zorori Hai"
Baniye ki wife bimaar thi, light na hone ki wajah se usne candle jala di aur bola: Doc ko lene jaa raha hun, agar tumhe lage ki tum nahin bachogi to plz candle bujha dena
KaASsh...




aaj thori barish ajaye...


Kam say kam 1katori
pani bhar jaye...


Jo mujhay SMS na
karry...


Who is mai Sharam say
dod k mar jaye...->
Jab koi baat bigad jae

jab koi mushkil badh jae

toh


toh

toh
Hoth ghuma,

seeti baja,

seeti baja k bol

bhaiya...

ALL IZZ WELL
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.


Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->
Jab koi Baat Bigar Jaye
.
.
.
Jab koi Mushkil Par Jaye
.
.
.
Tou

.
.
.
Tou



"?????
(",)
<))>
JL

ToU MaIn Kia Karun

:Khud BhugTo".. ;->
1Conductor Ki Shadi Ho Rai Thi,
Jab Uski Dulhan Phero K Waqt Uske Pas

Akar Baiti To Wo Bola

Thoda Pas Ho K Baith,

1Sawari Aur Bait Skti He.
Today is a day of celebration. Why?
Because, years ago on the same day,
GOD sent me my flesh and bone conscience.
Wishing my friendly inner voice a very happy birthday.

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->
Saare Gawahon Aur Bayano K Mad-e-Nazar Rakhte Huey Ye Adalat Penal Code Dafa
382 K tehet
Msg Parhne Wale Ko Msg Na Kerne K Jurm Main
''''MEMON'''' Karrar Deti Hai