aaj phir ek pathan pit gaya

aaj phir ek pathan pit gaya


Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
  

May, 05 2010     220 chars (2 sms)     2778 views       Funny

more Funny SMS Messages

q.1: study=dont fail
Eq.2: dont study=fail
ading eq 1&2 study+dont study=fail+dont fail
taking comon, study(1+dont)=fail(1+dont)
sol: study=fail. HENCE PrOVED
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->


We pronounce
21 as twenty one
31 as thirty one
41 as forty one
51 as fifty one
Y not 11 as onety one...?
A doubt by back bencher association =P ;->
Zndagi Me Agr Kch Ban Na Ho
Kch Hasil Krna Ho To Hmesha Apne Dimagh Ki Suno
Agr Dimagh Se B Koi Jwab Na Aye To
Ankein Bnd Kr K
Socho



K


Mere Pas Dimagh Hy??
Universal msg 4 every girL...

"Kisi bhi khoobsurat larki ko daikh
kr jealous na ho balkay ye socho
k agr ye itni pyari hai to
isska bhai kitna pyara hoga!
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.
I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->
1 day a monkey looked into mirror and said, "Oh my ugly face, fat nose" and killed himself.Promise me u will not look into mirror, bcoz I don''t wanna loose u.
Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
Cute… Good looking… Easy to handle… Cool… Sexy… Nice structure… Its my mobile. How about your?''
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..