all brokers have bec

all brokers have bec


All Brokers Have Become

" BILL GATES "

With Debit ''BILL''
In Their Hamds

&

Standing On The ''Gates'' Of Clients.
  

May, 06 2010     131 chars (1 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,
I Know
U R Sweet
U R Caring
U R Artist
U R Kind
U R Intelligent
U R Attractive
U R Smart

BUT. .
Thorra Aur IMPROVE Karo Tabhi MERE Jaisey Ban Sakte Ho:-

Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
Dil ki dhadkan he ruk gyi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jb light gyi or kaam wali bai boli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wot d hell is dis
.
.
.
.
u dnt hv invortor…:p:p
Man saw a snake on bed of his Mother-in-law.

Man to snake: Meri saas ko das lay.
Snake: Abay Kya das lay? Main esi say to apna zehar recharge karwata hon.
pata hai GABBAR ne thakur ke haath kyo kaate the?
?
?
?
?
?
?
?
kyo?
socho?
socho?
kyonki?
kyonki thakur GABBAR ko SMS nahi karta tha!!!
AB TERA KYA HOGA RE KALIYA.......
A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
''1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty.