Tum FaceBook Pe Ho?

Tum FaceBook Pe Ho?
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
  

May, 13 2010     129 chars (1 sms)     3622 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
''Ek kutta b0hat akarr k chal raha tha.

Sher ne pucha tu kis khushi me akarr raha hai?

T0 kutty ne kaha:

0ye aram se.
Hamare baap ki hukumat hai...''
ladki wale hame ais


Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->

Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.
Yaar
Ye Dekh...







Kisi Ne Sara Msg Khaali Bheja Hai.
There are 3 Types of Men:

1. ASIAN: Has 1 Wife, 1 GF But he loves his wife the most.

2. AMERICAN: Has 1 wife, 1 GF But he loves his GF the most.

3. ARABS: Has 4 wives, 4 GF but he loves his housemaid the most!!!
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
ibhrahim saab (the don) was sitting around a born fire! while sitting he got burnt suddenly!! why>???
.
.
.
.
. Arrey because he himself was da WOOD ibrahim!!
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
Main Tmhare Ghar K
Bahar Kaafi Der Se
Khara Hoo
Shayad Bell Khraab Hy
Darwaza Kholo



























Aisa Bol Ker Kisi Ko
Tung Nahi Krna
Chahiye ... ;->
If I had a flower for

each time I thought of My Mother,

I could walk in my garden forever.

Happy Mothers Day
If Saif anf Kareena marry, kareena will start dating Salman....Why?




Because She will become Kaif (KAreena-saIF)... and will become Katrina Kaif ;-)