Tum FaceBook Pe Ho?

Tum FaceBook Pe Ho?
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
  

May, 13 2010     129 chars (1 sms)     3612 views       Funny

more Funny SMS Messages

,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
mujh sey pehli see mohabat merey mehboob na mangh,


















mangh b lo ghey kya hoga, mein nein to hazaroon mein bant dee hoyee hai
Raat Me Jab Sare Log So Jate Hai Per Ali Nahi Sota Hai Wo Jagta Rehta Hai..

Kyu Jagta Rehta Hai

Bolo Kyu???


Are Wo Wacth Man Hai
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->

Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They Are "Below C Level"''
English Cricket Team Is A Weird Pack...
The Thinnest Guy In The Team Is Called BROAD,
The Ugliest Is Called SWANN,
The Guy Behind The Wickets Is Called PRIOR,
The Guy Whose Father Is John Is Called PETER SON,
The Guy Whose Father Is Luke Is Called ANDER SON,
The Slowest Fielder Is TROTT.
But They Got One Right :
The Guy Not Making Any Noise With The Bat Is Called BELL... =P =D
Saawariya...???
after watching all dark blue sets in saawariya, some people have decided 2 change sanjay leela bhansali''s name... guess..
what it wud be???
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.

...
ANS- sanjay Neela bhansali . . . ;->
Memon ki Martay Waqt Dua:

Kafan na dalo meray chehray pe,
Muje aadat hai muskurane ki,
Aaj ki raat na dafnao muje yaro,
Kal umeed hai market uppar
anay ki ;->