Tum FaceBook Pe Ho?

Tum FaceBook Pe Ho?
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
  

May, 13 2010     129 chars (1 sms)     3639 views       Funny

more Funny SMS Messages

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
If you need advice,
text me…
If you need a friend,
call me…
If you need me,
come to me…
But
If you need money.
.
.
.
.
.
.
.
.
THE SUBSCRIBER CANNOT BE REACHED!
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Admi:Mujhe sardar bana do
Doc: uske liye tumhara 50% dimagh nikalna parega
Admi: OK
Doctor ne ghalti se 90% nikal dia.
Admi hosh mein aa k bola: Khocha ye tumne kia kar dia.
God has given many qualities to you,
Good look, personality, charm, intelligence,
And many more……this is call as
“Allah meherbaan to gadha bhi pehalwan…”


Computer Is Shameless
Why?



?



?



B''coz, It Has Hardware & Software But




No
Underwear..?
"GAREEB DOST HAKOMAT"

Ab aATA Ameer hI NahI Gareebon Ki pUhanch Me Bhi dastiaab hAi.
_____
! Aa !
!_ta_ !


Aata Ab Saashay Pack Me Bhi dAstiaAb hAi.
''Sardion Ki Sham Thi,
Mein Ne Os K Hath Pe Hath Rakha tou wo Garam thi
mai ne Kaha Garam Hath Wafa Ki nishani Hotay Hain

Os Ne Hans Kr Kaha.

"Kuttey bukhar hai mjhe"''
agar tum merey khwab mein aa jayo to kya ho?


Ho hee nahee sakta k tum merey khwab mein aayo,"kyun k meinein khwabon par b SPAM ALERT lagwaya huwa hai"
(Astagfe ru llah)
Hamari life us waqt
complete hoti hai,

jab ap ho or mai ho,

or humary,

Choty choty

pyary pyara

sweet sweet

cute cute

nanny munny

shararti shararti

!Sms!Hon!
Thr Was An Old Man Who Use 2 Park Vehicals For Others

Suddenly One Day Evry1 Startd Calling Him Spider Man

WHY?

His Name Was Peter Park-Ker