Tum FaceBook Pe Ho?

Tum FaceBook Pe Ho?
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
  

May, 13 2010     129 chars (1 sms)     3616 views       Funny

more Funny SMS Messages


Maths Teacher
Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!
''Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy...
Teacher: Tomorrow there will be a lecture on Sun.
Everyone must attend it.
Raju: No! I will not be able to attend it.
Teacher: Why?
Raju: My mother will not allow me to go so far !!


Pathan interview dene gaya..
manager ne us se sawal poocha
what do you do..?


To pathan ne manager ko bola
happy birth day to you... ;->

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey? Santa: Nahin, pehchan lengey.
Ravan ki 20 aankhein thi magar nazar sirf ek aurat pe; jab ki aapki 2 aankhein aur nazar har aurat pe...!
Toh asli Ravan kaun??
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Don Se Shadi Ka Intezar to Bachan Family ke 11 Larkiya kar Rahi hai,
..
Don Se Shadi Karna Mushkel he nai.
Na Mumken Hai,
.~.
Kiyou ke.....
.~.

.~.
Don Shadi Shuda hai... :D

Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->

Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->