Top 6 Reasons To Be A

Top 6 Reasons To Be A
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
  

May, 18 2010     277 chars (2 sms)     3057 views       Funny

more Funny SMS Messages

JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai
Vijay: Mere pas gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.
tumhare paas kya hai?

Ravi: Mere pas bhi gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.




Vijay : abey to phir MAA kiske paas hai ?!?
Boy To His Friend:
Yaar Main Apni Girl Friend Ko Birthday Kya Gift Doon?
Friend:
Kaisi Dikhti Hai?
Boy:
Bohat Khubsurat

Friend:
Aisa Karoo Oss Ko Mera Mobile Number Dey Doo...
Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
Whisky, Beer & Cigarettes Are A Person''s Worst Enemies...
.
.
.
.
Rn''t They...?
.
.
.
.
.
.
But The Man Who Run Away 4rm His Enemy Is A Coward
So Cheers... ;->
Bengali patient: Doc sahab, potla-potla totti aata hai, khane ko man nahin karta hai.
Doc: Yeh lo dawai, mota-mota totti aayega, jaise marzi kaat ke khana
Man:My wife is too good.
She can talk on any subject for hours
Friend:Ahh!!!My wife is better,
She does not even need a subject to talk
Aaj K Baad

Na Mujhe


Call Kerna


Na hii



Miscall Dena


Aur

Na Sms Kerne


Ki Koshish Kerna



Kyun K

COMMANDAR SAFE GUARD

Ne Mujhe Har Waqt Jaraseem Se Duur Rehne K Liye Kaha Hy

Tick Tick TicK . . . ;->