Have u seen a monkey

Have u seen a monkey
Have u seen a monkey wrapped in plastic?
No???
Quickly see your driving license.
  

May, 22 2010     86 chars (1 sms)     3330 views       Funny

more Funny SMS Messages

Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:

English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."

Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!:)=P
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
Soldier:Sir, we are surrounded!
Major:Excellent!
We can attack in any direction now!
Pathan ka shair:
Na Botal main,Na jaar main.
Na hotel main na Bar main.
Na bike peh, Na car main...
Na Ishq mein, Na pyar mein.

Jo maza hy "NISWAR" mein.
"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->


Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
Rabba Dukh Na Dena Mere Dost ko

Mujhe Chahe Sukh Ka Pahar Dede...

Ghoome Nayi Cycle Pe Dost Mera

Mujhe Bhale Hi Purani Si Mecedes Car Dede.. ;->
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->