Have u seen a monkey

Have u seen a monkey
Have u seen a monkey wrapped in plastic?
No???
Quickly see your driving license.
  

May, 22 2010     86 chars (1 sms)     3314 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Friend Gives A Barrel Full Of FEVICOL To His Friend On His Birthday.
What Does This Friend Who Receive The Gift Sing ???
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Dushman Na Kare Dost Ne Woh Kaam Kiya Hai
Umra Bhar Ka GUM Humai''n Inaam Diya Hai ... ;->
Aik rikshaw ke peche likha tha k
"SAWAN KA INTAZAR HAI"
Peche se aik truck aya or rikshaw ko ora dia(hit kia) or us ke peche likha tha
"AYA SAWAN JHOOM KE".
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !
Teacher:
Translate in urdu
"Aslam Unitted his Mother and Sister..


Student:
Aslam ne us ki MAA BEHEN aik kar di...:-D
Ek bangali Mareez:
"Dr Sahab
Potla Potla Potty Aata
Hy
Khaany Ko Mann Nahi
Kerta Hy"

Dr:
"Ye Lo Dawai
Motta Motta Potty
Aaye Ga
Jese Marzi Kaat k
Khana ..."
2 GUJJAR Titanic dekh rahay thy.

Film khatum howi to kahnay lagay.

Le das ay ki film hoi?

Film khatum ho gai per,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NARGIS NAI AYI...=P;->
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
> > B A d L u C k < <

I

W a n t

T o

K i L L

T h e

B i g g e s t

F o o L

O f

T h e

W o r l d

''B u t''

I

D n t

K n o w

Y o u r

A d d r e s s .=P;->
Aik BaaR


Do BaaR


TeeN BaaR


ChaaR BaaR


BaaR BaaR


HaR BaaR



YaHi

AaS ReHti Hay.


K


SMS


Kb BejHo gAy.
Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:

English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."

Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!:)=P