do not walk behind m

do not walk behind m


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3121 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.

Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
Meaning Of "K . E . S . C"


"Karachi . Electric . Supply . Corporation "


Wrong



Than



Now It Is


"Karachi . Electric . Supply . Ceased" ... ;->


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
op 8 Reasons
Why Someone Wants
To Be A Doctor ...

1- I Hate 2 Sleep
2- I Lyk 2 Stay In Study 4ever
3- Nobody Can Read My Hand Writing
4- My Father Has Extra Money
5- I''ve Njoyed My Life Enuf
6- I Can''t Live Widout Tension
7- I Wana Pay 4 My Sin In Dis Wrld
8- I Dun Wana Marry B4 35 yrs ... ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
''Woh Kya Hane Mere Dil Pe kya Guzri Us Waqt

"FARAZ"

.
.
.
.
.

Jab Usne Meri Taraf Dekha Aur Boli,

Excuse Me!

Ye Naak Wala Rumaal Aapka Hai? :-)''
100



























































Ri ...

Xtremely Sorrry ... ;->