do not walk behind m

do not walk behind m


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3107 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..
Judge mulzim se:kia tm ne pehly b kbi jail kati ha?
.
.
.
Mulzim:janab 2 dafa koshsh kr chuka hn magar slakhen bht moti thi me kamyab nai ho ska:-D
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
Shahrokh Khan Shotting Mian Attnay Busy Hotay Hian K Ghar Ana Bhool Jatay Hian...
Aur Un K Bachay Bhi Bhool Jatay Hian Un Ka Papa Kon Hia...
Achank Shahrokh Khan Ghar Attay Hian Aur Bachay Zoor Se Chalatay Hian....
Mami .. Mami...Dakho To Zara Hamray Ghar Shahrok Khan Aay Hian...


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
Kehte hain ki ISHQ main neend ur jaati hai Koi humse bhi ishq kare Khambhaqat neend bahut aati hai
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
ek premi apni premika ke liye
anguthikhridne ke liye ek dukan pe gaya,
or use ek anguthi pasand aa gai to usne uska price puchha- bhai sahab kya rate hai?
dukandar-5000.00R.s
ye sunkar premi ki siti nikal gai.
tab usne dusari anguthi ki or ishara kar ke puchha or iski?
dukandar-do sitiya
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P