do not walk behind m

do not walk behind m


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->
  

May, 06 2010     177 chars (2 sms)     3116 views       Funny

more Funny SMS Messages

- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Height Of Dramay Bazii


" Khanani Ghar Ghar Ki "

" Kasuti Zindgi Ki "

" Saas Bhi KAbhi Bahu Thi "

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
Special prayer jst 4 u...

U''l b a Rose 4al Flowers

U''l b a Smile 4al Faces

U''l b a Spring 4al Trees

U''l b a brother 4al

''SMART girls''

Kaho Ameen!!
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->

~Todays FACT~


Guinness Book Of Records
Holds The Record For
Being The Book Most
Stolen From Public Libraries... ;->
Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Ek admi BathRooM main gya aur purey 1 hr ke bad nikla..
Bahir bethay BhangI ne us se kaha.
20 rupay do.
Aadmi bola:
main BathROoM mai betha tha Net Cafe mai nahi..
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....