ek cinema me titani

ek cinema me titani


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3484 views       Funny

more Funny SMS Messages

Think for a moment that someone is missing you.





Think for an hour that someone is missing you.



Think for a day and month that someone is missing you.


Think for a year and whole life that someone is missing you.






After your death really someone will be missing you.
Me teri Yaad me ban gaya baraf ka gola,

Me teri yaad me ban gaya baraf ka gola,

Aur tu bolti hai k Thanda Matlab "Coca Cola" ;->
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
I Love You!


I realy Love You


I Love You More than Anything in the world



Yehi Kehna chatha Tha Majno Apni Laila Se Par Bicharay Ko English nahi Ati thi afsos
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->
Once A Journalist Askd Meera
What Type Of Roles Do U Prefer ???

Meera Answerd:
Wese Tou Mjhe Chicken Roll Pasand Hyn
Magar
Beef Roll Bhi Kha Leti Hoon ...
''Agar KISI PARHNY WALY MEIN dm hai to inka jawab do ap ne bhi bht sawal dekhe honge try it.

1. Adam A''A ne zameen par pehla phal kon sa khaya?
2. Roo a zamin par sb se pehle drakht kon sa tha?
3. Wo kon sa phal hai jo zamin k andar ugta hai?
4. Wo kon sa parinda hai jiska damagh nhi hota?
Challenge reply must.''
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
Question:
Suna he k:
Qurbani K janwar Ko chand-raat me Chhuriyan nazar ati hein
agar ye such hy


to
larkiyon ko mehndi ki raat ko kia nazar ata hoga?
Reply me
Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)