ek cinema me titani

ek cinema me titani


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3464 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 sardar resturent m soop pi rha tha.

boy:
sardar ji soop vich makhi ae..

sardar:
dil wada ker yar..
makhi nay ki pena ay..''
A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own

Friends ''''Ballons'''' Ki Trha Hote Hyn
Ek Baar Haath Se Choot Jaye''n
Tou Wapis Nahi Aate
Is Liye Main Sochta Hoon
K






''''Tumhari Hawa Nikal Ker
Apne Paas Hii Rakh Loon'''' ;->


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Teacher: What''s The enifit Of Eating SPINACH . . . ???


Student: Eat SPINACH & U''ll Grow Up Big & Strong Like POPYE

But

U''ll Also End Up Wid A GirlFriend Like OLIVE . . . ;->. . ;->
Mariz-Dr.sahab meri problem ye hai ki main khud ko Bhgwaan samjhta hun.

Dr.-Aisa kabse hai?

Mariz-Jabse maine ye duniya banaai...
Dil ka Dard Humain Batate Kion Nahi

Dosti Ka Haq Hum Pe Jatate Kion Nahi

Mer JaoGe Aise Roz lga Lga Ker

Qabz Hai Tou Hashmi Churan Khate Kyun Nahi :p
Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->


Misuse of English!

A Diagram in A Book Was Not Clear
So da Teacher Drew The Diagram On Da Blackboard
&
said:
“Dont Look At The Book Figure,Look At My Figure”:D
man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->
We''ve known Each other
4 Quite a while now,
do u think
we can be more than FRNDS?
Will u be my PARTNER
2 rob a BANK !?
Zardari: . . . .

Bachna Aey Kamino Lo Main Agaya . . .

Ezat Ka Dushman,
Lotero Ka Dost,
Apni Ada Hai B.B Se Juda . . . :D ;->