ek cinema me titani

ek cinema me titani


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3486 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sunnys Teacher Sent A Note Home To His Mother Saying,

Sunny Seems To Be A Very Bright Boy But Spends Too Much Of His Time Thinking About Girls.

The Mother Wrote Back The Next Day,

If You Find A Solution,

Please Advise.

I Have The Same Problem With His Father
Our education system has a drawback;
it does not teach us teamwork.
When we solve our tests collaboratively,
they call it cheating... ;-)
Teacher;
"I Wish you Would Pay A
Litte Attention...!"


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student;
"I''m paying As Little As I
Can,sir";->
"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.
Teri aawaz sunne ko jab taras jata hoon,
Toh ghisa pita cd player chala leta hoon.
Teri surat ko jab taras jaata hoon,
Toh cartoon network laga leta hoon.
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
Main 1 sms hoon. Jise stupid log parte hain. Nalayak log doosron ko forward karte hain. Gadhe delete karte hain aur Pagal store karte hain. TUM kya karne vale ho?????
Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
ISHQ hy to IZHAR bhi hona Chahiye,
ADMI ko 1 Din BEEMAAR bhi hona Chahiye,
Apni YAADON se Keh do 1 Din ki CHHUTI de den,
Aakhir ISHQ me ITWAAR bhi hona Chahiy@@


I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->