ek cinema me titani

ek cinema me titani


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3494 views       Funny

more Funny SMS Messages

EK Pathan Ofice K 25th Flor Pe Tha
Ek Aadmi Bola : “Dolat Khan Tumhari Beti Ghar Se Bhaag Gayi Hai. . . “
Ye Sunte Hii Usne 25th Floor Se Jump Laga Di
Girte Huey 15th FLor Pe Usay Yaad Aaya Us Ki Koi Beti Nahi Hy
10th Flor Pe Yaad Aaya K Uski SHaadi Nahi Hui
Aur 1st Floor Pe Yaad Aaya K Us Ka Naam DOlat Khaan Nahi Hai . . . ;->
Kisi se nahi kaha teray fasanay ko...janay kaisay khaber hogai zamane ko...Gatter band hogaye saray shaher k...Tum bagarat ko kis ne kaha tha nahanay ko.
Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
brain ....to think abt u
eyes....to look at u
heart.... to luv u
legs... to walk with u
mouth ... to say i miss u
foot .... to kick u if u forget me
Height Of Jhatka

A Boy Aft R Having Gr8 Time
Wid GF He Saw A Guy''s Photo
In Her Bag & Askd-Is He Ur X BF?

GF Kissing Him & Said No Dats Me,

B4 Operation.
1st ever intelligent pathan..
Teacher : what do u call a person who can not hear anything??

Pathan: u can call him anything , bcoz he can not hear any thing....
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
Dosti Insaan Ki Zarurat Hy

Dilo''n Pr Dosto''n Ki Hukumat Hy

Aap Jese Dosto''n Ki Waja Se Yahan Hyn Hum

Werna
"HOLLY/BOLLY WOOD" Ko bhi Humari Zarurat Hy ... ;-


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
A rose is always a rose whether its in a golden pot or in the ground...Same way U r always my friend whether u r in central jail or mental hospital...
Cute… Good looking… Easy to handle… Cool… Sexy… Nice structure… Its my mobile. How about your?''
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!