kyun duaein maang

kyun duaein maang
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
  

May, 24 2010     132 chars (1 sms)     3437 views       Funny

more Funny SMS Messages

Uski nazar meri taraf thi.




Meri nazr uski tarf thi,

Vo mugh se kuch kehna
chahti thi,

Main us se kuch puchna
Chahta tha,


Dono ise uljan mein
bethe rahe aur exam
over ho gaya.
Andhe ke hath me "TORCH",
Bahare ke hath me "RADIO",
Gunge ke hath me "MIKE",
AUR AAP KE HATH ME "MOBILE"
WAH WAH Kya Zamana Aaya hai!!!


Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
eXams r thereat da paper u starethe

answer is no wherewhich makes u

pull ur hairthe grades r not

fairbut just like da past 14

years

we don''t care ;->
''Woh ye keh kar meri saari 7UP pee gaya Faraz.....









Tu meri adhuri pyaas pyaas, Tu aagai Man ko raas raas''

Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
1 Shadi MeiN
DulhAn Ka Phle
ManGetr Bhi SaJ
DhaJ K AyA Hua Tha

Ksi Ny Pocha K
Kia Ap DuLha
hO?

Usny kaha

Nhi Me Semi
Final MeiN Har
Gya Tha
Runner Up Hn
Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->
Ek Din 1 Farishta Janwaroo Ko Unki Zat Bata Raha Tha
Sher-Jutt
Cheeta-Rajput
Hathi-Butt
Zebra-MAlik
Khota-Pathan
Khota Replid O Pai Jee Mai Khota hi Theek Aan
''KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY''
2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
You Can Impress Everybody

By Your Talent , Looks And Intelligence

And If That''s Not Enough

Tell Them






















You Are

My Friend ... ;->