kyun duaein maang

kyun duaein maang
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
  

May, 24 2010     132 chars (1 sms)     3436 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon ki Martay Waqt Dua:

Kafan na dalo meray chehray pe,
Muje aadat hai muskurane ki,
Aaj ki raat na dafnao muje yaro,
Kal umeed hai market uppar
anay ki ;->
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
science k teacher kehtey hein k dil aur dimagh mil kar jism ka nizam challatey hein,

Urdu k Teacher kehtey hein k dil aur dimagh mukhtalif hotey hein,dimagh kuch aur kehta hai aur dil kuch aur,

So students mein nein hal dhoond liya hai,

"Aayo apney apney dil kissi ko dey aayein phir khali dimagh k saath study karein ghey"
If U Like My Sms, It Means I m Smart


If U Save, U Agree I m Smart


If U Frwrd, U Spread That I''m Smart


&


If U Delete It

Simply

U''re Jealous

Coz

I m Smart ;->
Sitaron se aagay jahan aur bhi hain..
Parosan ki do Larkian aur bhi hain,..
Tu Nadan aik Biwi pe tik gaya hai..
Shariyat main 3 Biwiyan aur bhi hain.

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;-
SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''
W O M E N

IN SHORT...
So simple, yet so complex,
So weak, yet so powerful,
So confusing, yet so desirable,
So daming, yet so wonderful... WOMEN !
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....