kyun duaein maang

kyun duaein maang
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
  

May, 24 2010     132 chars (1 sms)     3427 views       Funny

more Funny SMS Messages

kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah


Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
Teacher: Tomorrow there will be a lecture on Sun.
Everyone must attend it.
Raju: No! I will not be able to attend it.
Teacher: Why?
Raju: My mother will not allow me to go so far !!
Na hawa na saya hai,
ehsas ham hi ko aaya hai,
hamein bhi sms kr k dekh lo,



company ne ye mobail aap ki Girl friend k liye nahi banaya hay

Wife:Apna Bacha Ab Chalne Laga Hai
Husband: kab Se?
wife: 8 din Se.
Husband: Arre tum Ab bata Rahi Ho?
wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phr Uski Behan Ka Fon Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga.Logon Ne Pucha,
kya hua?

Pathan: Meri Bhen K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her

Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->