Cricket has reached

Cricket has reached
Cricket has reached exciting levels wid T20 & IPL.

To improve exam system, same should be infused in exams.

1- Reduce exam duration to 1:30 hr & marks to 50.

2- Introduce strategic break after 30 mints.

3- Give free hit,
that is a chance for students to write there own questions & answers.

4- 1st 20 mins power play, that is no examiner in the exam hall.

5- Introduce fair play awards.
6- Cheer girls to dance for correct answers..
  

May, 24 2010     453 chars (3 sms)     2990 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gud girls r found in every corner of d earth..
.
.
.
But Unfortunately earth is Round!!
There are only 5 things we need in life: Good friends, Good job, Good food, Good sleep & Good _ UCK. Whatever u are thinking... is right. Good Day.
Teacher: Urdu mein translate karo,
"Dear look at that girl.. She is beautiful"

Student:

"jani !!! Bacchi to dekh ...
Tabahi hy tabahi....
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
''Boy and girl of class 2 asked teacher:
“can kids of our age have kids?”

Teacher replied ” NO Never!!”

Boy said to girl :
“see i told you not to worry!!!!”.''

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->


Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
1Admi Dosto Ki Mehfil SE Raat Late Ghr Gya
Dosto Ne Pucha K Bivi Ne Kuch Kaha To Nai
Admi Bola Naì Kuch Khas Naì BS YE
2Dant To Mai Wesay ß Niklwane Wala Tha
aik waqat tha tumaray sms asiay


atay thay

jaisay kisi nay tumari khoprii pai

pestol rahki hoi hai



or tumsay sms karwa raha hai
?

?
?

?

?




mager ab lagta hai jaisay goli maar di hai