Khaaksaar k

Khaaksaar k
Khaaksaar k
dil-e-mohtareeq-o-dimagh-e-muntasher main ye khadsha-o-andesha
mohtashi-o-moqaid hai, k kaheen biradar-e-muhtaram-o-izzat-e-maa-aab banda-e-ranjeeda-o-sanjeeda se khafa-o-naraz to nahi,
k arsa-e-daraz se biradar-e-faatir-ul-aqal ne band-e-haqir-o-faqir ko koi sms nahi kia hai . . . ;->
  

May, 19 2010     305 chars (2 sms)     3662 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man was asked 2 explain dis saying:

Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.

Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes.
;-)
Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O
Ek Ladka Ghar Der Se Lauta.
Ma: Kahan The?

Beta: Film Dekhne Gaya Tha ''Ma Ka Pyar''.

Ma: Ab Upar Jake 1 Aur Film Dekh...


''Baap Ki Maar''
Heer to Raanjha: Mein tere Ishq mein barbaad hogayi hun,
Badnaam hogayi hun,
Ruswa hogayi hun.

Raanjha: To mein konsa DSP ban gaya hun?
mein khud bheek maangta phir raha hun.
Wife: Suno Jii DR ne mujhe ek mahinay ka aaram ke liye kisi Hill Station par jane ko kaha hai Hum Kaha Jayegaye?

Husband: Dosray DR ke Pass
Boss: (to employee) - Experts say humor on the job relieves tension in this time of down-sizing, Knock, Knock.
Employee: Who''s there?
Boss: Not you anymore.


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Wife : Do you want dinner?

Husband:Sure, what are my choices?

Wife :Yes and no. . . ;->
Zara sochoo .. agar SMS recieve karne k paise lagte to kaya hota??
to ..Aap jaise log mera khoon karne ka plan bana chuke hote !!
AAj apko pani se coca-cola banana sikhata Hu
1botle pani fridge me rakho 2ghante baad nikalo
paani 1dum thanda hoga
aur

''THANDA MATLAB''

Coca-Cola
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.