tu hay harjai to apna bhi

tu hay harjai to apna bhi


Tu Hay Harjai To Apna Bhi Yehi Toar Sahi . . . ! !

Tu Nahin Aur Sahi, Aur Nahin, Aur Sahi . . . ;->
  

May, 05 2010     112 chars (1 sms)     2884 views       Funny

more Funny SMS Messages

Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"

''Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
2008
Quomi Phal: ?

Sabar Ka Phal

Quomi LIbas: ?

Kala Coat

Quomi Khail: ?

Muzakrat

Quomi Dua: ?

Aye Allah ...! LIGHT A Jaye
''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''

Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
''Ha ha ha ha hha ha ha ha ha hha ha
ho ho ho ho ho oh oh oh ooh ohh eh eh he he
hhe he he hee he he hha ha ho ho ho ho he he he.........
KUCH NAHIN BAS TUMHARI
SHAKAL YAAD AA GAYI.... ha ha ha ha ho ho ho ho.....''
Girl : Have You Seen
My Identical Twin Sister
Any Where ... ????

Santa : Not At All
How Does She Look Like ... !!! ;->
I.T.I., Lahore: An employee applied for leave as follows:
Since I have to go to my village to sell my land along with my wife.
Please sanction me one-week leave.
aaj jo kuch ho jaye mein naheen rukoon gha, jo sach mein mein bata doon gha,




yehi k mein apni gf sey friendship naheen tordna chahta
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->