tu hay harjai to apna bhi

tu hay harjai to apna bhi


Tu Hay Harjai To Apna Bhi Yehi Toar Sahi . . . ! !

Tu Nahin Aur Sahi, Aur Nahin, Aur Sahi . . . ;->
  

May, 05 2010     112 chars (1 sms)     2902 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
ALLAH Hi ALLAH
Kiya Kro..
Dukh Na Kise ko
Diya Kro...
Itna sasta Msg
Hai...
Kabhi Kabhi To
Kiya kro...
''SMS karne k fayde
1-Mobil ko zang nahi lagta.
2-Timpas hojata hai.
3-Ap jise karenge wo khush rahega.
4-Contact bana rahega.
5-Apko koi KANJUS NAHI kahega
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…
1 Pagal khane me bht sare Pagal nach rahy thy,
in ma sy 1pagal khamosh betha tha

Dr ny pucha

tum q khamosh bethy ho?
Pagal ny kaha

bewaquf me ''Dulhan'' hon:


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
sms

sms


sms

sms



sms

sms

sms

sms






now dont ask me 4 more sms ...

appna raag aap jamaoo
A lady went to a restaurant and ordered a bowl of soup.
Lady : Waiter, what is this soup called?
Waiter : It is called special chicken soup.
Lady : But I see no chicken in it!
Waiter : That''s why it''s so special!
Ek chooha sharab k drim mein gira,bahar nikal kar mast hokar sath mein soi huwi Billi ki dum pe paon rakh kar bola:
.
.
.
.
.
"UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AYA HAI"
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!