Cycle chalate waqt handle ko dekho

Cycle chalate waqt handle ko dekho
Cycle chalate waqt handle ko dekho
Ladki patate waqt sandle ko dekho
  

May, 22 2010     70 chars (1 sms)     2701 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
Husband to Wife: Tum meri zindagi ho,
or __

WIFE: or KYA?


Batao na or kya?

Wife shouted tell me or kya?

Husband: or laanat hai aisi zindagi pay.....!
Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh
Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha,
Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!
In Pakistan
Survey Was Done ThaT
"How Many Gys & Guls Want 2 Meet
RoCk3r..........????"

Survey Report:
5% Say..... Yes
0% Say..... No
&
Rest Of 95% Say..... Sapne Mat Dikhao Yaar..
Humaari Aisi Kismat Kahan...../ ;->

D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
Tchr: Passive Mai Badlo!

Bache Jab Sunsan Jagaao Per Jate Hein To Hadso Ko Janam Dete Hein!

Student: Sunsan Jagao Per Huey Haadse Bacho Ko Janam Dete Hain
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF