Cycle chalate waqt handle ko dekho

Cycle chalate waqt handle ko dekho
Cycle chalate waqt handle ko dekho
Ladki patate waqt sandle ko dekho
  

May, 22 2010     70 chars (1 sms)     2704 views       Funny

more Funny SMS Messages



Agar Larkian BHi Masjid me namaz ParHne ati
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

To sub LaRke 5 waqt namazi Hote . .=P;-)

(Bolo Hote na)


5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->
Pathan Ne 1 Ghar me Chor¡ K¡,Sab Kch Lutne K Bad Jayenamaz B Utha L¡.

Malik Bola Ye Jaynamaz To Chor Jao

Pathan: Khocha Hm Tum Ko Kia Kafir Nazar Ata he
Which part of body is most sensitive while watching adult movies .?
Guess what?
Ha ha ha u r wrong.
Its ur ear 2 make sure k koi aa to nahi raha.

I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN
Teri GaLiyon mein na Rakhenge
Qadam aaj K Baad

.

.

.

.

.

.

.

Kyoun-K Keechar Buhat Ho jata hai...
Barsaat k Baad..
Q: Why do dogs bury bones in the ground?


Think...




No?



A: Because you can''t bury them in the sky!

After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga. :-)


I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
aik larki hai jo kaali hai
fitrat ki bari niraali hai
aankhoon main hai kuch kuch kashish
aur khana -e- dimaagh khaali hai
Sharabi eyes donate karne gaya . counter clark asked : kuch kehna chathay ho ??

Sharabi: Jisay lagao osay bata dana ye 2 peg k baad khulti hain!!