Sidhi Bat No Bakwas

Sidhi Bat No Bakwas
1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
  

May, 12 2010     149 chars (1 sms)     5118 views       Funny

more Funny SMS Messages

1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
Kia Halat ho Gayi Hai Zamaane Ki

Sab Ki Aadat Ho Gayi Hai Paise Bachane Ki

Sms To Company Ne Kab K Saste Ker Diye

Par Fitrat Nahi Badli Tumhaari Chillar Bachane Ki ......... ;->
STORY

"Once A Fisherman Got
Up Vry Erly In d
Morning Since Its
Impossible 2 See
Anything
He Wantd 2 Pass His
Time
He Found A Sack Full Of
Small Stones
He Began Tossing Them
Into The River
At Last Whn He Was Left
Wid One Stone To Toss
The First Stroke Of
Sunrise Came

He Saw The Stone He
Was Holding

It Was Diamond

He Then Realized That
He Had Thrown A Sack
Full Of Diamonds ..."




Moral :
Never Get Up Early In
The Morning ... ;->
Jalebi Ko Female Dish Kyun Kaha Jata Hai?
!

!


!


!


!



Kyun K Ye Kabhi Seedhi Nahi Ho Sakti.
Catch her by her waist…
Bring her home..
Keep ur hand on her neck
Put ur lips on her lips
& have a …
…nice drink…PEPSI

Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->