Sidhi Bat No Bakwas

Sidhi Bat No Bakwas
1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
  

May, 12 2010     149 chars (1 sms)     5131 views       Funny

more Funny SMS Messages



Teacher: "Sam, You
Talk A Lot !"

Sam: "Its A Family
Tradition "

Teacher: "What Do
You Mean ?"

Sam: "Sir, My Grandpa
Was A Street Hawker,
My Father Is A
Professor"

Teacher: "What About
Your Mother?"

Sam: "She Is A
Woman..." ;->
Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->


Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai
Bolaa dukaan-daar, ke kya chahiye tumhain. Jo bhi kahoge meri dukaan per wo paoge. Maine kahaa ke kutte ke khane ka cake hai, bola yahin pe khaoge ya leke jaoge
1 Pakistani
dozakh se nikla
or chup ker
Janat mai
chala gia

Farishton ne
pakerna chaha to

Cheekh ker bola
Koi paas na aye
werna
Khudkush
dhmaka kr donga ;->


Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.

Wah Wah!

Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.


Khud Paad Maar K Kehte Hain,
Ye Badbu Kahan Se Aarahi Hai. :-)
(.")%(",)
HAPPY BIRTHDAY TO YÖU!
Tumko kya laga tum nåhi batao gy to mujhe påta nahi chalega K aaj,



''ANIMALS DAY''
hay
You naughty,
Once again
Happy Birthday


1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Angel askd a man
after death:
Kya tum shadi shuda thy?

Man: Haan

Angel Orderd:
Ye dozakh bhugat k
aaya hy isay
jannat main daal do

Angel ask same
question to another
man:

Man: 2 baar shaadi ki thi

Angel orderd:
Isay dozakh main daal do
isay dozakhmain rehny ki
aadat ho gai hy ... ;->
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Bapu Bola:
"Jo Bhi Msg Nhi KArta Usay Or Msg Kar,Aisa Karny Se 1Din Usay Sharam Aayegi,
Sorry Bolay Ga Or Msg Ya Call Karega"



Bolay To


"Sharam aai kya"