Sidhi Bat No Bakwas

Sidhi Bat No Bakwas
1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
  

May, 12 2010     149 chars (1 sms)     5110 views       Funny

more Funny SMS Messages

Presure cooker ne karhai se kaha: Itni kali ho koi cream qiun nahi use krti.Karhai: Main jitni b kali qiun na hon mujhe dekh kr seetiyan tu tum he martay ho!!
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
''Barray Zalim Hain Teri Gali K Bachay Faraz.

.
.
.

Kutta Peechay Laga K Kehte Hain.

.
.
.

Aazma Luck Aazma
Apni Qismat Ki Baazi, Azma. :-)''


Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->
Some Interesting Oneliners:

*If u cannot change ur mind,r u sure u hav one
;)

*If u cant convince them,confuse them
:)

*I couldnt repair ur brakes,so i made ur horn louder
;)

*The trouble with being punctual is that no one is there to appreciate it
:)

*In a country ov free speech,why r there phone bills?
:)

*Smile,it makes people wonder what u r thinkin
;)

*The light at the end ov the tunnel may be an incomin train
:)
Ek Charsi Eyes Donate Kerne Gaya
Aftr Operation
Dr Asks: Kuch Kehna Chahte Ho ?
Charsi: Jis Ko Bhi Aankhai''n Lagana Usay Bata Dena
Ye 2 Cush Lagane K Baad Khulti Hyn . . . ;->
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.
Wat Is D Diff B/W

Poison & Alcohol?

If U Drink Alcohol,

U Will Dance Around People,

If U Drink Poison

People Wil Dance Around U..!
Sincere Apology: If u dont like any of my SMS n dont like 2 read,
then plz dont hesitate,
feel free to..... throw ur mobile!!

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Dulha Apni Nai naveli Dulhan ka ghunghat uthatay hoye

" darling meri doo hi kamzoriyaan hain aik aurat or dosri mardana kamzori "