"Andar ana mana ha"

"Andar ana mana ha"

"Andar ana mana ha"

Muhabat muskrati hui i

Dil k darwazey par kadam rkha
Or
kehne lagi
"Maf krna!:-)
Mai Andhi huN:-)''
  

May, 24 2010     131 chars (1 sms)     2925 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Sms karne me kitna maza ata hai,

Lekin dil ghabrata hai

Kyon k balance jata hai

Lekin asal maza to tab ata hai,

Jab kanjoos logon se

Sms ka jawab ata hai...!''
Kamran Akmal Ne Bola Cricket Team Se:-
Meri Ball Nahi Kar Sakta Koi FACE
QK Meri Ball Mai Hai Pace
Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja















Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja











Double Sawari Band
Hy, Tu Bus Pakar
K aaja ... ;->


Pathan Road Accident K Bad Bola
Hum Sedha Jata Tha
Road Bhi Sedha Jata Tha
Hum Seadha Chalta Geya

Road Yakdam Mur Gya

Samne Aik Darkht Ata Tha Ham Darkht Ki Taraf Jata Tha Darkht Hmari Tarf Ata Tha

Humne Break Mara

Darkht Nahin Ruka
Osne Aakar Gari Ko Takr Mara
Ye Khanzeer Darkht Ka Chalan Kro


Agar Larki Ko Ulti Aaye
to Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena !

Agar Larkay Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Sharaab Pee Kar Aaya hai !

MORAL .

ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkay Ko...

KAMEENA

Hamesha
Larka hi ho ta hai.


GEO KAMEEENO
Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)
DUSHMAN wo jo marwa de,TAKLEEF wo jo tarpa de,TEACHER wo jo saza de,OUNG wo jo sula de,HADSA wo jo dara de,DOST wo jo DOST ko 250 wala card dalwa dehru?
Tune meri muhabat meri doulat se janchi




iqbal qureshi ptv news karachi..
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
(/./)
/ " ) "? ----;";
/,,/"( , , )//
//// //
ye Ghada apka ha?
Agr nahe to isko aagay bhejte raho jiska hoga wo rakh lega
Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
Aaj Sunday He..


Koshis To Karo..

Kitne Din Hue Tumhe


Nahaye..

Plzz Meri Khatir
Kum Se Kum Aaj To Nahalo


Nahana Buri Baat Nahi