cricket team ko hollywood movie ki offer

cricket team ko hollywood movie ki offer


Pakistani Cricket team ko Hollywood Movie ki offer Hui Hy.
Yousuf Hero hoga.. Movie ka Naam Hy..
.
.
.
.
.
























11 IDIOTS =P =X
  

May, 05 2010     184 chars (2 sms)     3053 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..
RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
What is the Colour of Frequency?

Ans: Purple

How?

Frequency=1/time

means 1/sec

1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal

Per Pal= PURPLE..!

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
Teacher : Mein chahti hun ki tum jeewan me teji se aage badho..
Raaste ki rukavaton ko kuchal do...

Student : Toh saaf kahiye na ki aap humein blue line bus ka driver banana
chahti ho..
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
Daddy
Can I''ve Another Glass
Of Water, Plz?
Ask Jhony

But Tht''s 10th One I''ve
Given U 2nite.
Daddy Says

Jhony: Yes Bt d
Baby''s Bedroom Is Stiil
On Fire. ;->
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
We Say We Luv Flowers,Yet We Pluck Dem.

We Say We Luv Trees,Yet We Cut Dem.

& We Still Wonder Y Sum R Afraid

Wen Dey R Told Dey R Luved
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->