80% Of The Final

80% Of The Final
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...
  

May, 18 2010     140 chars (1 sms)     3173 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Aaj
Wo
AZEEM
Din
Ha
Jab
Aaj
Se
50
Karor
Saal
Pehlay
Aik
Aisi
Medicine
Eejad
Hui
Thi
Jis
Ki
Waja
Se
Aaj
Puri
Dunya
K
Pathan
Zinda
Hein

HAPPY
"NASWAR"
DAY....
Teacher 2 Santa : Wht Iz Ur Father Name?
Santa : "Google Singh"
Teacher: Y 2 Strange?
Santa : Saala Hr Waqt Mujhay Dhondta Jo Rehta Hai.
Raju: Meet my Wife Tina.
Raghu: Oh! I know her.
Raju: How?
Raghu: V were caught sleeping 2gether.
Raju: What d Hell?
Raghu: 10yrs ago, In d History Class... ;->
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car ... ???
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Everyone Knows

"The Mercedes bends" ;->
Jis Terha ek Machhar
Maarne Se App
SHIKARI
NahI Ban Jaoge















Theek Ussi Terha
2-3 Sms Kerne Se
Aap BHIKARI
Nahi Ban jaoge... :P
Aankhon main SHARAFAT,
Chal main NAZAKAT,
Dil main SACHAI,
Phir kyon na boley her LARKI aapko BHAI.
Ek 10 saal ka kid bohot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: "Kids ka paalan poshan kaise kare".

Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Mein yeh dekhna chahta Hun ke mera paalan poshan theek Tara se ho raha hai ya nahi.

|| Height Of
Self-Confidence ||



Teacher To
Student:
"You Are Late ...?"

Student:
"Late .. !!!
Who Me ... ?
No Way Sir ! I''m Alive..."
2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
Ek Doctor Apni Beti Ki Shaadi Kis Se Karega. . .?








Socho










Thora aur Socho







COMMANDER SAFEGUARD Se





Kyun k yehi Hai Doctoron Ki awaleen Pasand ;->