80% Of The Final

80% Of The Final
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...
  

May, 18 2010     140 chars (1 sms)     3166 views       Funny

more Funny SMS Messages

teacher:bacho wada karo kabhi sharab,cigerate nhi peo gay?

bachay:nhi peean gay..

teacher:lerkion ka peecha nhi karo gay aur na hi unhain chero gay?

bachay:nhi karain gay...

teacher:is watan k liye apni zindagi qurban karo gay???

bachay:ker dain gay aise zindagi ka aur kerna b kia hay....
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''
Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.


Wife:Please bike taze na chalao
mujhey dar lag raha hay.

Sardar: Agar tujhy bhi dar lag raha hay
to meri tarah ankhein band kar lay.:P
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
''aapke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......''
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
Mein tumko Chand kehdu magar usme Daag hai,Suraj kehdu usme to Aag hai,Socha aapko Bandar keh Dun

.

.

.

.

Magar ?

?

?

?

?

?

uss kambakhat me Bhi "Dimaag" hai
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."





Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
1 larki valentines day per dukandar say: "aisa card hei jismei likha ho k mei tumse aur sirf tumse pyar kerti hun"
dukandar: haan hai..
girl: 2darjan pank kardo...
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...