Man: sir i m married,

Man: sir i m married,
Man: sir i m married, i had 10 childs, plz tell me my favorite stone, favorite star, & favorite number, Astropamist: Oh. No. ab ap ka guzara SABAZ SITARA sey hi ho ga…
  

May, 21 2010     168 chars (2 sms)     3043 views       Funny

more Funny SMS Messages

Na wo iqrar karti hay.
Na wo pyar karti hay.
Larki cheeze hi aise hay.
balance k liye pyar karte hay.
Hundred word does not
give pain...






But





A ture friend''s silence
makes more tears in
heart...





So always keep in touch
my FriEND.


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->

Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
Maths Teacher
Was Teaching
Mathematical Conversions

Teacher-If
1000 Kgs= Ton.
Then

For 3000 Kgs
=How Much?

Santa-
Ton!Ton!Ton!


In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".
A simple bye make us cry,

A simple joke make us laugh,,

Simple care make us fall in love.

I hope my simple SMS make u think of me...!!!
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
Bohat Kiya intizar,
Lekin Nahi Aayi Pooonn ....

,

,

Wah g Wah...

,

kiy kehna...

,





Lekin Jab Aayi Pooon,



Sub Ne Kaha...!





Ooon Hooon .... ;->
Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)