jaha ameer se ameer insaan b

jaha ameer se ameer insaan b



Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.
  

May, 05 2010     128 chars (1 sms)     3341 views       Funny

more Funny SMS Messages



Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
Man on his Death Bed Confesses 2 his Wife; I had an Affair wid ur Sister, ur Best Friend & the Maid.Wife: I know Darling,now relax & let the poison work...!!!
Why did Vivek not react when he & Aish brokeoff ?
.
.
.
.
.
.
.
Because he was VIVEK OBEY RAI
Sardar To His Friend -
I Keep Seeing Spots In
Front Of My Eyes

Friend -
Have You Seen
Doctor ?

Sardar -
No , Just Spots ... ;->
Hum Fizaon K Badalne Ka Intizaar Nahi Kerte

Aandhiyon K Rukne Ka Intizar Nahi Kerte

Yaad Aati Hai Tou Sms Ker Dete Hain

Hum Kanjuuso''n K Sms Ka Intizar Nahi Kerte
what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...


Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Once upon a time, Sada and Ada, visited a coal mine to find some diamonds.
Sada takes a right and Ada turns left.
Sada has only a shovel, but Ada had sophisticated diamond mining tools.
Yet, Sada finds a diamond but Ada doesn''t (even after digging for 10 kms) !!!


Why ??

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kyonki...Hira hai Sada ke liye!!!


English sher by PAPPU:

Always dream to raise higher,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo0fer tu meri, main tera amplifier..... ;->