If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2885 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)
Guest: “Why does your dog sit there and watch me eat?“

Hotel Host: “I can‘t imagine, unless it‘s because you have the plate he usually eats from.“

When Words Fail
Eyes Work . . . .







When Eyes Fail
Heart Works . . . .







When Heart Fails











Aby Scroll Kia Kr Raha Hai




Samajh K Tapak gaya Maamu ;->
Aaya Aaya Kaalo''n Ka Zamana

Wah Wah











Aaya Aaya Kaalo''n Ka Zamana

Wah Wah

















Gaya Bush Aaya Obama ... ;->
Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
Your girlfriend is:
Smart.
Intelligent.
Sweet.
Talented.
Excllent.
Romantic.
In short she is your S.I.S.T.E.R.
''mulk ki bhi 1 sarhad hoti hai,
bachay ki bhi 1 zid hoti hai
or kitna intezar karoon tere sms ka
arey yaar kanjoosi ki bhi koi hudddd hoti hai''
Daddy
Can I''ve Another Glass
Of Water, Plz?
Ask Jhony

But Tht''s 10th One I''ve
Given U 2nite.
Daddy Says

Jhony: Yes Bt d
Baby''s Bedroom Is Stiil
On Fire. ;->
Hi,
Doing nothing?
Then make a place,
4 Me in ur heart!!
I may come there any time!
Urs faithfully,
Heart Attack


Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
Taste this SMS
Did u feel da taste of ginger?
No?
Sure?
Well…..
BANDAR KYA JAANE ADRAK KA SWAAD!!
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.