If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2886 views       Funny

more Funny SMS Messages

Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
Aam zindgi..
hum ek bhi ladki nahi pata sake..
College ka 1 semester khrab ho gaya....

Mentos zindgi:- ek bhi ladki hume nahi pata saki...Unka 1 semester BARBAAD ho gaya....
Once There Was A Crow,
Nashe wich betha se oh,
Usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
Ik chidi rahi c ro,
Crow ne ched diti c oh,
Chidi de piyo ne fir kutteya crow,
Crow sharminda gaya c ho,
Hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- Peg La Ke Kisi De Dhi Behan Nu Naa Chedo...!
Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
shaadi k din kareeb aye to maha ko diting ka shaok hova .mein le ayi Sufi ko.kyunk sufi per aiteybar jo tha.subha hoi to dekha na Maha thi na sufi.
Pani mai whiskey wilao
to nasha charta hai pani
mai rum milao to nasha
chaeta hai pani mai
brangy milao to nasha
charta hai to pani mai
kuch garbar hai.....-;>
Mehfil saji thi
msgs ka tha daur,

SmS mai kya tha
ye kisi ne na kiya Gor,

SmS mai paisey lagey thay mere Halal k,

Or sab kanjoos keh rahy they
1 aur 1 aur.
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
Height OIf Relationship ...


1 Larka Gadhe K Saamne Gir Gaya

1 Larki Ne Dekha Tou Boli :

"Apne Barey Bhai K Paaon Chuu rahe Ho"

Larka Bola :














G Bhabi ... ;->
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
Mubarak Ho Musharraf Gaya..























Apni Biwi K Sath Ghoomney :-D