If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2883 views       Funny

more Funny SMS Messages


Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Yash raj ki wife ki delivery k waqt wife ney poocha k baby ka name kya hoga?
Yash raj says : DHOOM



After few mints he saw many children his wife has & he ask doctor : ye sab kya hai

Doctor: sir ye DHOOM 1 OR YE 2 YE 3 ,4,5,6,7,8,9,10 DHOOM again ,again ,again, and again
Facts Abt Me:

Einstien Copied My Eqn E=Mc2
Bill Gates Was Asking For A Xp Cd Frm Me
When I Threw An Apple On Newton He Knew Abt Gravity


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Only True Friends Stand By You
During Bad Tyms. . .


I Promise You

















I will Be Attending Ur Marriage . . . ;->
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!


What Is The Meaning
Of "P-C-B" ?









U Must Be Thinking

"Pakistan - Cricket -
Board"





But








Its Now

"Pakistan - Crises -
Board" ;->
Zndagi me jab b kisi ko chaha hy,
Usi ne hmara dil dukhaya hy,
Socha tha ab chor den is pyar k khel ko,
Pr suna hy pichli gali mai 1 naya piece aya hy.
Tum




aChe






Sache





pYare






ImaNdaR






SamAJdar







AqalmAnD







shareeF







logon se
dur rehna!!

Warna wo
b "biggar" jayenge... :p
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->