If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2895 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shaadi k pehle: Darling!!
tum nahi to mai nahi... tum nahi to kuchh nahi.

Shaadi k baad: mai nahi to tum nahi... tum nahi to sab kuchh hai!
''Mein to pehle hi Uskey Bhai se Buri tarah pit chuka hon

Faraz!!!



Ab woh kehti hai, "to Phir Aao Mujhko Satao"
,,,
\('','')
((>
<\''
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo :D :D
Yaad tumhari na aaye aisa hum hone nahi denge,Dost tumhare jaisa hum khone nahi denge. Ek do sms karte rahna,Warna raat ko tumhe hum sone nahi denge....
''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
Aap jaisa koi meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa cute meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa cute meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa bewakoof meri jhhoti baaton per yakeen kare to "APRIL FOOL" banjaye
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
AAP VOTE KIS KO DAINGE ?

PPP KO ?

MMA KO ?

MQM KO ?

ANP KO ?

PML Q KO ?

PML N KO


VOTE JIS KO BHI DO
LEKIN

WINNER ?
.

.

.

.

.

.

.

.
PARVEZ MUSHARRAF ONLY. . . ;->
Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D



Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day
1 memon apni bv ka sadqa utarta hy 10rs ka
Or us me 90rs dal kr card load krta hy
bv pochti hy ye kya kya
memon
Sadqa gharib govt ko gya balance mere pas