If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
Begum: Mujhe kisi mehngi jagah le k chaliye na ji.

Shohar: Chalo tayyar hojaoo..Petrol Pump chalte hain.

GEO MUSHARAF..!
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)
Oopar aasman hai

Niche sagar hai,

Aur ek bander isse

Shayri samaj kar parh raha hai
Shrabi eye donate karne gaya,
Counter clerk bola: kuch kehna chahte ho?
Shrabi : eyes jise lagao use bata dena “ye do peg ke baad khulti hain...
Human brain is the most outstanding object in world. It functions 24hrs a day, 365days a year. It functions right from the time we are born, and stop only when we enter the examination hall.
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''
Father : You bunked your paper Yesterday.. How dared u..?
Son : Papa.. It was too difficult.
Father: How do you know it was too difficult...when u didn't even attend the paper..
Son : Papa.. I knew it 5 days before.. Paper out hogaya thha..!
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
Atleast once in a day,
Millions of
People in
this World
stand on
Single Leg!

Guess when?




Don''t know?


Its easy!

While wearing CHADDI... =P ;->


IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate