If I were to make

If I were to make
If I were to make a dictionary:

CUTE=you;

SWEET=you;

THOUGHTFUL=you;

GOOD LOOKING=you;

GORGEOUS=you;

but but but

LIAR=me
  

May, 18 2010     142 chars (1 sms)     2887 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q:Why was the ghost arrested?
A:Because it had no haunting license!!''


0300 880 9400
Kash kabhie app hamari gali main ayen,thora sharmaen,thora itraen, thora muskaraen,thora ghabraen aur phir zor se chilaen"TEEN DABAY WALAY"
Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
Ever wonder why

the sun LIGHTENS our hair, but DARKENS our skin?

Why is it that to STOP Windows 98, you have to click START?

Why is ''ABBREVIATED'' such a long word? Why is it that doctors call what they do PRACTICE?

Why is the man who invests all your money called BROKER?
In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
> > Law Of Love < <

"The Rate Of Change
Of Intensity Of Love Of
A Girl Towards Boy
Is Directly Propotional
To The Instantaneous
Bank Balance Of The
Boy
And
Direction Of This
Love Is Same To As
Increment Or
Decrement Of The
Bank Balance..." ;->
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->
Aik hotel mein naye Shadi Shuda Jorey ke liye hidayat darj thi:


"Khirki par parde dal dijey...Aap ka piyar andha ho sakta hy...Magar Aap ka Parosi Nahi.."
If a black cat crosses you, when u r going somewhere,
wat does it mean????

*?**

**

**

**

?

*

It means that black cat is also going some where
In a school function

A K.G boy started closing his ears with
both hands,
when girl was about to start her speech
Others asked him Why r you closing your ears?

He replied: Dude, She is my Girlfriend n She is
gonna start her speech with
.
.
.
.
.
.
My Dear Brothers n Sisters :-)
Aaj Maine Ek Jaan Bachai

Wo Aisay bachai k

Fakeer Ko Pucha ,1000 Ka Note Dun to Kya Karega ?

Wo Bola Khushi Se Mar Jao ga

Mene Kaha Ja Nahi Deta ..!!
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya