Husband & wife

Husband & wife
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
  

May, 26 2010     159 chars (1 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"
Man saw a snake on bed of his Mother-in-law.

Man to snake: Meri saas ko das lay.
Snake: Abay Kya das lay? Main esi say to apna zehar recharge karwata hon.
Pathan to Teacher: I'm going ka kya matlab hota hai ?

Teacher: Mein ja raha hun.

Pathan: Matlab bataye bagher to yaha se tera baap bhi nahi ja sakta.

Dr: Do exercise daily for good health

Boy: sir i play football cricket tennis daily.
...
Dr: how long do you play?
...
Boy : until d battery in my mobile goes down.

ha ha


Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)
( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!
Boy Frnd,Girl Frnd Sim Conection K Hisab Se

Jazz B/F:Hello Darling
Lrki:Or Sunao

U.Föne B/F:Kia Tmhre Dil Me,Me Hun
Lrki:Tum Hi To Ho

Zong B/F:Tmhe Chand Kahun Phul Kahun
Lrki:Sub Keh Do
Tlnr B/F:Kya Hr Lrki Bewfa Hy
Lrki:Yhi Hy Dhun Sb Ki

Warid B/F Tmne Acha Nhi Kra.
Lrki:Dekha Kya Hota Hy When U Zem It.
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.
There are 2 words in a person''s life
that will open many doors for him..





















Push and Pull
Arz kiya hai....
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...
tere gam mein aye zalim hasina .....hum khana bhul gaye ...

majnu ki kabr khudi aur hum nahana bhul gaye :P
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.