Husband & wife

Husband & wife
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
  

May, 26 2010     159 chars (1 sms)     3301 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife:

India jao to saarhee bhejna,

Dubai jao to jewelry,

France jao to perfume!!


Husband ne jal ke kaha,

Or dozakh jaon to kia bhejon?


Wife:

APNI VIDEO
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->


Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan “U” walon ka aksar udhar rehta hai
Americans invented a machine that catches thieves.
they took it out to different countries for test.
In US in 30mins it caught 20 thieves
In UK in 30mins it caught 50 thieves
Spain in 30mins it caught 100
thieves
Ghana, in 30mins it caught 600 thieves.

Pakistan,
in 15 mins






the machine was stolen.
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
Few Sweetest kisses...

loveliest kiss: on cheeks..

Romantic kissL on lips..

Hottest kiss: On ur Vehicals Silencer...

Yakeen nahi to try kar lena....
1 Saal Main
12 Mahiney
12 Mahino''n Me
365 Din
365 Din Me
8760 Ghnte
8760 Ghnton Me
525600 Mins
525600 Mins Me
525600 Lmhe
Aur
Har Lmhe Me 1 Dua




Light Na jaye ... ;->
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
''Ye hay aap k






































angothy ki "warzish"
Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.
Agar Aapki Girlfriend Pareshan Hai

Ya Udhas Hai

To

Ye Taweez Usko Send Karo

Khush ho Jaye Gi.


<0><3><3><4>
<3><0><0><4>
<0><7><1>