Husband & wife

Husband & wife
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
  

May, 26 2010     159 chars (1 sms)     3286 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!
!!!... Dhamaka Offer ...!!!
Gutka, Man Poori, Paan Aur Ciggarate Istimal Karne Walon Ke Liye ""Man Poori Khao.. Naseeb Jagao Offer""

Bumper Prizes
1st Prize: Cancer
2nd Prize: Kidney Diease
3rd Prize: Lungs Disease

Iske Elawa Bee-Shumar Qeemti Beemariyan!!!

Yeh Scheme Mehdood Muddat Ke Liye Hai... Jaldi Kijiye!!! Kahin Govt. Band Na Laga Dey..
Jaldi Kijiye!!! Kahin Zindagi Lambi Na Hojai...

Har Gutke Ki Pudiya Par Mamooli Beemariyan Muft Haasil Karain

Kam Az Kam 2 Pudiyan Roozana Khane Wale Iss Scheme Main Shaamil Ho Sakte Hain...

Scheme Main Shaamil Hone Ke Liye... Aj Hi Qareebi Pan Ya Parchoon Ki Dukan Par Rabta Karain

Inaam Milne Ki Jaga: Qabristan

Mehman-e-Khusoosi: Malak-ul-Maut
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
''Height Of Kanjusi . . .











Searching For second Hand Tata Nano Car. . .












That too with gas kit...!!!''
To be a “Good professional”,
always start to study late for “Exams”.
Because it teaches how to manage “Time”
and tackle “Emergencies”!!
Apka Hansana Qayamat
Apka chlna Qayamat
Apka Sona qayamat
Apka uthna qayamat

Mujhe tu pehle hi shak tha ap qayamat ki nishaniyoon main se ek ho


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->

Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
Q: Agar William Shakespeare Hyderabad me paida hua hota to uska kya naam hota?
Socho Socho…..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans: Wali Miya Sheikh Peer…