Who Let You Get On The Horse ... You Witch''s Child?

Who Let You Get On The Horse ... You Witch''s Child?
Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
  

May, 15 2010     160 chars (1 sms)     3464 views       Funny

more Funny SMS Messages

WO BI KIA DIN HOA KARTAY THAY


JB

LOG HUMAY


KISSSSSSSSSSS


KIA KAR TAY THAY MAGAR KISMAT KHARAB THI US WAQT HUM SIRF DO SAAL KY HOA KARTY THAY
Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
1 aadmi bhagta hua bus me charha or zor se chillaya
"khabrdar koi apni jaga se nahi hile ga.....
.
.
.
.
.
.
Manjan wala khud aap k paas aaye ga"

1 Pakistani Dosray Se: "Yaar Kehtay Hain Is Baar Jang Computer Se Lari Jay Gi?"

2nd: "Han Misile Computer Se Contorl Hotay Hain Na"

1st: "Phir To Ham Jang Haar Jainge"

2nd: :Wo Kaise"

1st: "Yaar Ager Misile Chalanay Se Pehlay Bijli Chali Gai Tu?..
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
Ek haseena par nigahain tehri thi,
uski aankhein jheel se bhi gahri thi,
thak gaya mei apne pyar ka ijhar karte-karte,
tab pata chala yaar wo to behri thi..
Never luk for a Gud Face, it''ll turn old one day; Never luk for a Gud Skin, it''ll wrinkle one day; But luk for a loyal heart, that''ll miss u every day.
Teacher 2 chiLd!

Tum bohat badtamez ho gaye ho batao kya saza dun tumhen??



Child:
Wo larki jo 2nd last seat pe bathi hai us K Sath bahir nikal dain;-)
Gharaylo Totky

1-agr apko kutta kat ly to ap usy kat len.Hisab brabr
2-Dudh phut jay to sfaed dhage sy c len,Ksi ko pta nhe chlega

3-Agr apka qad chota hy tu 3,4 bar phansi lga lain agr bach gy tu bht faida hoga

4-Agr ap k bal girty hn tu tind krwa lain phr nhi girain gy.
I wish u lov,i wish u joy,May u hav a baby boy.Wen his hair begin to curl,May u hav a baby girl,Wen she begin to wear pins,May ALLAH giv u twins.Wen they reach d age of four,May u hav many more..U DONT WORK ON ANY SCHEME..May u hav a Cricket Team...AMEEN