Banta ask santa: what will you

Banta ask santa: what will you


Banta ask santa: what will you
advise your children about marriage?

Santa declares: I’ll never marry in my life and
I’ll give same advice to my children also.
  

May, 26 2010     169 chars (2 sms)     3129 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''
In World 6 Things r GOD Gifted.

Mother''s Love

Father''s Advice

Brother''s care

Sister''s Fight

Baby''s Smile

&

&

oye

" APNI YAARI YAAR "
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
''Jahan "Dosti"wahan "Aitebar"
Jahan "Aitebar"wahan "Mohabbat"
Jahan "Mohabbat"wahan "Judai"
Jahan "Judai"wahan "Dard" Jahan "Dard" wahan
"2 Goli DISPRIN"''
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
(",)
XCÜS€ M€ !!!
_/|_

Kisi ko fikar hy meri..?

Ehsas hy mera..?

Bus me he SmS kroon..?

Mujhy SmS kaun kry ga..
U are CORROLA Of My Life . . .

CULTUS Of My Dreams . . .

CITY Of My Eyez . . .

SANTRO Of My Thought . . .

CIVIC Of My Job . . .

MERCEDEZ Of My Love . . .

In Short

"U are Traffic Jam Of My Hert" . . . :->
Pyar Me Aur Photograph Me Kia Similarity Hai...?










D0n0 Andhere Me Develope H0te Hai ;)
mujh sey pehli see mohabat merey mehboob na mangh,


















mangh b lo ghey kya hoga, mein nein to hazaroon mein bant dee hoyee hai