A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
  

May, 17 2010     325 chars (3 sms)     3200 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ha ha ha ha hha ha ha ha ha hha ha
ho ho ho ho ho oh oh oh ooh ohh eh eh he he
hhe he he hee he he hha ha ho ho ho ho he he he.........
KUCH NAHIN BAS TUMHARI
SHAKAL YAAD AA GAYI.... ha ha ha ha ho ho ho ho.....''
Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Do not blame God for having created the tiger, but thank him for not having given it wings.
Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
Pehli bar ksi chehre pe nigah thehri hy

Uski ankhein sagar se b zada gehri hyn

Thak gya apne pyar ka izhar krte krte,

Täb pata chlä ullu ki path''thi behri hy!
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
Teacher- A ke baad kya aata hai..?

Student- A ke baad?....kya bolti tu!!!
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->
Life is difficult,
full of trials..
Sorrow..
Pain..
bt if u fall down, just standup straight,b confident & say...

"KAUN SALA DHAKKA DIYA."

Hum to apni hi shadi may bacchiyan taar rahay thay papPu...


Hamain kya pata tha k Saala movie bana raha hai... ;->