A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
  

May, 17 2010     325 chars (3 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages




Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.

~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->
Kasam Se 20000000000 Feet Ki Bulding Se Kud Ker Jan De Don

Kasam Se 200000000000 Feet Ki Bulding Se Jan De Don

Phele Ose Bane Tu Do
KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!
Friendship is about. bringing out the positive when everything
seems negative...being accepted for who you are...being
able to pick up right where you left off...sharing, talking,
and laughing...Friendship is about us, and for that I"m grateful.
And I hope you have the best birthday ever, friend!

Funniest Fact ...

When You Re-arrange
Word

"ELECTION RESULTS"



It Would Become


"LIES - LET''S RECOUNT"
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
Maa


Maaaa


Maaaaaa


Maaaaaaa


Maaaaaaaa


Maaaaaaaaa


Maaaaaaaaarch



What iz dis?


Stupid..!



This iz
"LONG MARCH"
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-

Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->