''ek admi kabar par betha tha,

''ek admi kabar par betha tha,
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
  

May, 24 2010     141 chars (1 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil kerta hai zameen se ek pather uthaoon.
us pe ?I MISS YOU? Likhoon or tumhare sir pe zoor se maroon ta k tumhain pata chale k How much ?I MISS YOU?::
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Police Constable to his SOn: "Tumhara result acha Nahi aya, aj se Sara Khelna ,Baher jana Or T.v BAND"
Son: " Yeh 100 ruppee Pakro orr Mamla khatam karu "
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->
''Aap ke haath mein Mobile hai,
chehray pe khoob Smile hai,
Msgs ki achi khasi File hai,
phir bhi sms nahi karte ho,
Ye kon sa STYle hai''
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.

Easy way to kill an ant.

Mix chili powder with sugar & give it to ant.
After having that the ant will go in search
of water somewhere near a water tank.
When the ant reaches the tank,
push it into the tank,
now the ant fully soaked in water,
it wil go to dry himself near fire.
When it reaches near fire,
put a bomb in fire,
it will be injured in the blast.
Then admit the wounded ant in ICU.



Remove oxygen mask & kill it.;-)
Larke Ne Larki Se Poocha : Kia Tum Pakeeza Mohabbat Par Yaqeen Rakhti Ho ?

Larki Ne Jawab Dia : Haan. . . Shru Main Tou Isi Trha Kerni Parti Hai ;->




USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
ap insan nahi ho our na hi insan kehlane ke layaq ho.

ap to aik farishta ho.

kon sa farishta?

?

?

¿

?

¿

Wo farishta jo jannat se nikala gaya tha.:-)