''ek admi kabar par betha tha,

''ek admi kabar par betha tha,
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
  

May, 24 2010     141 chars (1 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek aurat ne 10 sal k bachay ko cigaratte pety dakha to seh na saken aur bachay se kaha
"kia tmary parents ko malum hy k tm cigaratte pety ho?"

BACHA: Mon se dhuwan chorte hue
"Mohtarma ...."

"KIA AAP K SHOHAR KO MALUM HY
K AP KISI GHAIR MARD SE BAAT KAR RAHE HAN... =P ;->
Pathan phone pe wapda waly se: Janaab thori dair k liye light to band kijiye.
.
.
.
WAPDA wala:Q sir ?
.
.
.
Pathan:Wo yara humara dimagh mein ek naya Gaali aaya hai wo apko dena hai.
A Public Service Message For U



"Biryani Khaiye

Qabal Is K

Aap Ki Biryani Khai Jaye ..."




Message Brought To You By

"STUDENT BIRYANI" ;->
''Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir

Ullu

??

Ullu

??

Ullu

Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.''
Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here.
Mum,

You may be treated like the maid,
you may be treated like the gardner,
you may be treated like the daycare,
you may be treated like the chauffer,
you may be treated like many things.
But one thing is for sure,
You will always be loved.
For a fathers work may be from sun up till sundown,
but a mothers work is never down.
And all that I have, am, and hope to be, I owe to you,
So this is for all the times I forgot to say THANK YOU!!
what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...
Mariz-Dr.sahab meri problem ye hai ki main khud ko Bhgwaan samjhta hun.

Dr.-Aisa kabse hai?

Mariz-Jabse maine ye duniya banaai...
Judge: why r u arrested?

Sardar: for shopping early?

Judge: well, thats not a crime, anyway how early u shopping?

Sardar: before opening the
shop..... =P ;->
Jab Koi Baat Bigar Jaye
Jab Koi Mushkil Par Jaye
Tou
Tou
Tou
,,???

(".)
<))>
JL

Tou Yaad Rkho K
"Puthey Kamman De Puthey Nateejey" ;->
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
Tum Na Mile To Tumhari YADOON K Saharey He Jee
Lengey,

Warna Teri Shaadi Me Aa
K


K

K

K

K

K "*COCA COLA*"
He
Pee lengey... ;->
BrRrrrr =P