''ek admi kabar par betha tha,

''ek admi kabar par betha tha,
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
  

May, 24 2010     141 chars (1 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

pathan to doctor : puuray jism
main kaheen bhee ungli lagaon
to bohat dard hota hai doctor
suggested full body XRay
When he checked XRay , he
found frecture in his ungli
Misbah:

Hm Sachin Ko Ksi Hal Me 100th Century Nai Bnany Daingy



Gull: Mgar Hm Usy Rokenge Kese,Wo To Fit Or Form Me Hy



Misbah: Hm 90 Pe All Out Ho Jayenge :-)

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
Ta K Khansi Na Ho..

Wah Wah Wah

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
TA K Khansi Na Ho..


Bachi Phasao Wakeel Ki,
TA K Phansi Na Ho;-)
How do you tell a rose to go to the mOon ?
.
.
.
.
.
.
GULAB JA MOON
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
''2 Lahori larkey mar gaye

Naik thay to janat ma chaley gaye

But
Unhon ne janat ma bari kutt khai!

Pata ha kiyo?


Janat ma Farishto ko kehty hain
"Yaar jannat to achi hy Sb kch hy 70 hurain b hn,

Pr:
Lahore Lahore ey.. :)''
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)
King Nepolean Was Busy Fighting In Poland

Some Russian Prisoners Were Brought Infront Of Him

Their Attitude Was Very Humiliating 2wards King

They Said :"V Russian r Far Better Thn U
U Fight 4 Wealth & V Fight 4 Honour"

Nepolean Said :

"Every1 Fights 4 Wht He Doesn''t Have"
Son:Mujhe circus dekhna hai.
Papa:I M busy
Son: Waha 1 ladki chote-2 kapdo me
cheete pe sawari karti hai
Papa: Chalo chalte hai,
kaafi dino se cheeta nahi dekha
Our freindship
is
IDEAL,

U happy
I happy,

U sad,
I sad,

U Laugh
I laugh,

U cry
I cry,

U jump
out of window,
I look down
&
say
"A KI KITA ZALMA...