1nce Mother In Law

1nce Mother In Law
1nce Mother In Law And Daughter In Law

Both Were Walking
Mother In Law Got Tired And Stopped…

Daughter In Law Died On Spot.....How ?




Kyunki ''Saas Ruk Gayi''
  

May, 18 2010     173 chars (2 sms)     3367 views       Funny

more Funny SMS Messages

After returning back from a foreign trip, sardar asked his wife,
Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Sardar: In London a lady asked me Are you a foreigner?


Plz sirf 1 bar kehdo

sirf ek bar..

December ki wo yaden mujhe lota do,

wo bhegi bhegi ratain,

wo haseen lamhaat,

jub tum mere bilkul qareb aaker,
ankhon me ankhain dalkar,

jub tum ne..

kaha!

Aande lee loo, garam aande
Height Of TexTinG . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

SendinG BlanK SmS . . . ;->
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
New rules of life for 2008
1. Haste Rehne ka.
2. Tension nai leneka.
3. B positive, eat positive, sleep positive
4. Mast rehneka.
5. Har problem ko solve kernay ka.
6. Friend k sath lifetime friendship account kholnay ka
7. Mujhko yaad rakhnay ka
Aur mujhey sms kertay rehnay ka.
Teacher: ''Now Class,
Whatever I Ask, I Want
You All To Answer,
At Once...''
"how Much Is Two
Hundred Plus Two
Hundred ?"

Class: "At Once ..." ;-
''What are 3 words you never wanna hear whilst making love? Honey, I''m home!''
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D
I want to share everything with u
Your sadness, ur happy moments
Every single second of the day
Let’s start with
Your bank account.
Sawan Ki Thandi Raato''n Main


Rimjhim Kerti Barsato''n Main


Main Aksar Socha Kerta Hoon









k

k













Main Kehrey Passay Javaan

Main Manji Kithey Daavan ... ;->