1nce Mother In Law

1nce Mother In Law
1nce Mother In Law And Daughter In Law

Both Were Walking
Mother In Law Got Tired And Stopped…

Daughter In Law Died On Spot.....How ?




Kyunki ''Saas Ruk Gayi''
  

May, 18 2010     173 chars (2 sms)     3374 views       Funny

more Funny SMS Messages

Evolution Of Man

Shadi se pehle - Hero #1
Shadi k Baad? Qulie #1

Shadi se pehle - Mene Pyar Kia
Shadi k Baad - Ye Mene Kia Kia


Shaadi Se Pehle - Jaan Mat Jao
Shaadi K Baad - Jaan Mat Khao


Shaadi Se Pehle - Tum Bin Raha Na Jaye
Shaadi K Baad - Tum Ko Saha Na Jaye

Shaadi Se Pehle - Kuch Tou Bolo
Shaadi K Baad - Kabhi Chup Bhi Tou Ho Lo

Shaadi Se Pehle - I Love U
Shaadi K Baad - Aaj Phir Aalo

Shaadi Se Pehle - Milne Kab Aaogi
Shaadi K Baad - Maike Kab Jaogi . . . ;->
TEACHER:Us ne KHUDKUSHI kar li.. Usay KHUDKUSHI karni parri..

farak batao....

STUDENT:Pehla parrha likha berozgar tha, Dusra SHADI-SHUDA tha . . . . ;->
New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->

Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;->
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
''Pehle hath pe
Phir hont pe

Phir ankh pe
Phir gal pe

Aur phir nak pe


?
.

.

?




KISSSSS





Qadar MAKHIYAN Tang Karti Hain GARMI Main.. Safiullah''


1 memon subha so ko utha to
dekha ke uski biwi mar gaye hay.

Wo foran kitchen me gaya or
apni beti ko galay laga kar rony laga or
bola,“1 banday ka nashta kam banana”
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
''Agar KISI PARHNY WALY MEIN dm hai to inka jawab do ap ne bhi bht sawal dekhe honge try it.

1. Adam A''A ne zameen par pehla phal kon sa khaya?
2. Roo a zamin par sb se pehle drakht kon sa tha?
3. Wo kon sa phal hai jo zamin k andar ugta hai?
4. Wo kon sa parinda hai jiska damagh nhi hota?
Challenge reply must.''
Which part of body is most sensitive while watching adult movies .?
Guess what?
Ha ha ha u r wrong.
Its ur ear 2 make sure k koi aa to nahi raha.
Congratulations!
Good news for Karachi University students
Exams of Uni have been postponed upto june
To confirm goto site
www.stop dreaming & start studying.com
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)