1nce Mother In Law

1nce Mother In Law
1nce Mother In Law And Daughter In Law

Both Were Walking
Mother In Law Got Tired And Stopped…

Daughter In Law Died On Spot.....How ?




Kyunki ''Saas Ruk Gayi''
  

May, 18 2010     173 chars (2 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

Year 1963
-
-
-
Aug 3rd
-
-
-
Evening, 07:48
-
-
-
Uss waqt kuch nahi hua tha.
Chalo apna kaam karo!
Sara din sms padte rahte ho!!
Why did Saddam Hussein attack Kuwait?

- He had an Arabic baby-sitter, who always used to say ‘KEEP QUWAIT’ ‘KEEP QUWAIT’.
2 Friends . . . See & Saw
One Day See Saw Sea & Saw Didin’t See Sea. Se Saw Sea & Jumped In Sea. Saw Didn’t See Sea But Jumped In Sea. See Saw Saw In Sea & Saw Saw See In Sea. See Saw Both Saw Sea & Both Saw & See Were Happy To See Sea .

Agar Samajh Aa Jaye Tou Mjhe Bhi Bata Dena . . . ;->
Arz kiA hy:

Mosam ne Li angrai,
or hum ne phr Li Razai.
IceCreAm se hy Larai,
MongphaLi hi sirf ghr me aai.
Cold drink se mu mor Liya,
Chai se nata jor Liya..
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
A

Sincere

Pray

To

"GOD"



"O! God I Don''t Ask
Anything For Me.
Jus Bless My Parents
With
A
Smart
Beautiful
Gorgeous
&
Cute


* Daughter in Law * " ;->


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
''Larki Ro Ro Kar Larkay se Keh rahi hai
.
.
.
.
Haath to chhor Kaminay Meri Naak beh rahi hai..''

What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !
TU JH SY KRTA HUN
MULAQAAT SMITNY K
LEYE!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TUJH SY MIL TA HUN TO KUCH OR BIKHER SA JATA HUN?
altaf hussain ki maa ki shadi


Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)