1nce Mother In Law

1nce Mother In Law
1nce Mother In Law And Daughter In Law

Both Were Walking
Mother In Law Got Tired And Stopped…

Daughter In Law Died On Spot.....How ?




Kyunki ''Saas Ruk Gayi''
  

May, 18 2010     173 chars (2 sms)     3369 views       Funny

more Funny SMS Messages

" Aisi Konsi Jagha hai Jaha Mard or Auraat dono k baal "CRUELY" Hotye hain "


Kiya ??

Socho ??

Ek chance or lo ?

You dirty mind ...


ans: AFRICA
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
JaB Se Tu Nai Mujhay Bakra Bana Raka Hai .......
Churra Her Shakhs Nai BagHal Mai Daba Raka Hai ....
Karachi girl to boy

"khwahish hai tumse milne ki per ho mumkin kis tarah,
Na sheher me hai aman na mehfooz koi jagah,

Boy: Qaid k mazaar pe chali aa be dharrak,

Millat ka paasban hai Muhammad Ali Jinnah..!
Me teri Yaad me ban gaya baraf ka gola,

Me teri yaad me ban gaya baraf ka gola,

Aur tu bolti hai k Thanda Matlab "Coca Cola" ;->


Jab Se Sardi ki Hui Hai Pehli Baarish,

Jism main Muslasal ho gai Hai Kharish,

Kuch Machcharon, Khatmaloon ki Bhi Hai Wajah,

Begum ne Bistra Alag Karney Ki, kee Hai Guzarish. :-)

Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->


Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua!
Chan,chandni raat Mehrma Timtmanday taaray
* * *
* * *
* * *
* * *
Na koi reply na koi SMS lagda a pasay muk gaye nay saray.


M: My lovely wife.
I: Is i am wrong in my sms?
S: Sex is not only thing in the life.
S: See, we have everything in our life you, me & our kids & good salaries and home also.

Y: You are everyting to me, my life my wife my jaan.
O: Our life is just a good enough for us. Alhumdullah.
U: U are the lucky one in my world… gave me our sweet family.

LOVE YOU!
Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..


How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"