Socrates Was Once Asked

Socrates Was Once Asked
Socrates Was Once Asked:

What Is The Cure For "Love At 1st Sight?"

The Philosopher Replied:

"Take A Closer Look Second Time".
  

May, 12 2010     135 chars (1 sms)     2874 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan: Express kitne baje aati hy ?
TT: 9 Bajy
Pathan: Local?
TT: 1 Bajy
Pathan: Maal gari
TT: 12 Bajy

TT: Mgr jana kahan hy
Pathan: Patri Pe Susu Kerni Hy ;->
Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo SASURAL hi kya kai jisme SAALI naho
Are yaaro wo program hi kya hai jisme Taali naho "...


After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
True bravery is to arrive home …
fully drunk..
a late night out..

and mom waiting with a jharu
in hand and you ask

“hey mom, abhi tak jaag rahi ho.”
Sehwag Was Bowling ... He Bowled A Perfect Ball But Umpired Shouted ..."NO BALL"


Q ???












Umpire Beimaan Tha ???



No ...

















Socho...





















Aray Yaar Ball Was Fine But Umpire Just Commented On His Hair ... "NO BAAL" ;->
''Larkey Wale:
ap ki beti kuch karti he?.
Larki wale:
Haan MASHA ALLAH rozana 5 rupe mein 500 sms karti he.''


When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P