''A baby mosquito

''A baby mosquito
''A baby mosquito came back after its 1st fight.
.
.
.
Dad asked: “how did u feel?”
.
.
.
It replied: “Dad it was wonderful. evry1 ws clappin 4 me”

Moral: Take evrything positively..
  

May, 24 2010     194 chars (2 sms)     3307 views       Funny

more Funny SMS Messages

• When I send SMS to u, it doesn''t mean that u have to do the same... U can also send fruits, drinks, pizza, chocolates by courier. DD & Cheques r also accepted


* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
Tamam Muslimz Sy Appeal Hey
K Khuda K Liye
Walls,Iglo0,Sn0opy
Aur Om0re Ki Icecream Mat Khain
Q K.......
Dusr0n K0 Khatay Dkh Kr Mera B
Dil Kerta Hey 0r
Mera Gala Kharab Hey
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
''Teacher: Agar tm apny Ami ko "MUM" kho to
Ami say bari Khala
or choti Khala ko kya kho gay?

Sardar: Kafi der sochny kay bad
Bari ko
"MAXIMUM"

or,

Choti ko "MINIMUM"''


Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..
A Finance Faculty Asked His Student..
"Which Is The Most Important Law Of Finance For Starting A New Business ?? "

Student Replied..
"Father-In-Law !!"
Why did Saddam Hussein attack Kuwait?

- He had an Arabic baby-sitter, who always used to say ‘KEEP QUWAIT’ ‘KEEP QUWAIT’.
1 darzi logon k kpry le kr farar hogya

Koi kehta mri shalwar

Koi kehta meri qameez

1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?

Pathan:Hmara naap ly gya
Seven Phases Of Life


1) Studies


2) Games


3) Entertainment


4) Love


5)



6)



7)



Life Ends When Love Starts...!!!
''In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!''