''A baby mosquito

''A baby mosquito
''A baby mosquito came back after its 1st fight.
.
.
.
Dad asked: “how did u feel?”
.
.
.
It replied: “Dad it was wonderful. evry1 ws clappin 4 me”

Moral: Take evrything positively..
  

May, 24 2010     194 chars (2 sms)     3325 views       Funny

more Funny SMS Messages


Punjab Coventon ki kamyaabi k baad MQM k leaders k naye naam:

Choudry Haider Abbas Rizvi

Faisal Butt Subzwari

Rauf Gujjar Siddiqui

Mian Farooq Sattar

Shaikh Waseem Akhtar

Rana Babar Gouri

Syed Mustafa Kamal Gillani . . . ;->
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi
Zardari Celebrating His
Victory Singing ...

"Bachna Ae Ghareebo''n
Lo Main Aa Gaya
Fasaad Ka Aashiq
Aman Ka Dushman
Apni Ada Hy
Bibi Se Juda .. Hey Ho " =D =P
Q Hr bar mosam
ki trha badal
jate ho''

Q Hr roz hmra dil dukhate ho

Ye bat sunkr
mri rooh tak
kanp gai

K tm ab b

Brtan Dhony
waly SOAP se
Nahaty ho. ;)
Ticket Checkr to sardar in Train:''Ticket dikhao''
Sardar:Ye lo''

T.T:''Ye to purana Ticket hai.''

Sardar:''to train kya abhi Showroom se nikali hai....??
Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)
socha rahan hOOn taj mahal banau
socha rahan hOOn taj mahal banau

lekin mumtaz nahi fir kyun banau
lekin mumtaz nahi fir kyun banau

mumtaz mili boli taj mahal baNao
maine bola pehle aapne baap se paise toh lekar aao!!


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..



1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)



Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''