1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
Saawariya...???
after watching all dark blue sets in saawariya, some people have decided 2 change sanjay leela bhansali''s name... guess..
what it wud be???
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......