sharabi ki car k piche likha tha

sharabi ki car k piche likha tha
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
  

May, 13 2010     139 chars (1 sms)     3217 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wafa Inti karu k bewafai na rahe

pyar itna karu k jazba na rahe

Aitmed itna karu k Shak na rahe

Sms itne karu k Balance Na rahe

B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Height of walking..

My granma when she was 65 used to go
for long wlaks,

now she is 85 and 10 years back she
went for walk and has not returened yet
Kantey bahrey raston par ap ka kon sath de gaaa
Ami\Abo
Sister\Brother
Wife\Husband

Sirf o sirf ap ki Chappal
A silent Massege By
Feeqa Mochi...
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha

Pta Ha
Is MuLk Ka
ProbLem
Kya Ha?

Hr MAA k0
ApNi BeTi K Lye
Chahiye:
1 BeautiFul,
Educated,
GuD''Loking larKa

uFf




Ab Ma aKyLa
KiS KiS Se
ShaDi KaRu? =P ;->
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
Wife: Darling ! When Was The Last Time Our Son Wrote To Us ... ?

Husband: Just A Minute Sweetheart ! I''ll See The Cheque-Book ... (-;


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->