sharabi ki car k piche likha tha

sharabi ki car k piche likha tha
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
  

May, 13 2010     139 chars (1 sms)     3226 views       Funny

more Funny SMS Messages

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
Two devils came in 2 my dreams.
They said,
“We want 2 disturb some good person.”
I suggest them your name.
They said,
“We cannot disturb our boss.”
GIRLS ARE LIKE...

Girls are like phones, we like to be held and talked too, but if you press the wrong button you''ll be disconnected
Height of Orkuting...!


Boss got angry with employee as he saw him orkuting....!


Ssends his termination through Scrap..!
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
PAthAN: TAnki sAAf krne Chait pr gyA TAnki pAr Qava BethAwA thA.
PAthAN jALdi sE NeChAy utrA Or Seri hAtA di.
Or boLA BetA MAi to utAr gyA to kEsE aAyE gA.. ;->
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
Raat Me Jab Sare Log So Jate Hai Per Ali Nahi Sota Hai Wo Jagta Rehta Hai..

Kyu Jagta Rehta Hai

Bolo Kyu???


Are Wo Wacth Man Hai
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.