AJ kal ladkiyo ke kapre

AJ kal ladkiyo ke kapre
AJ kal ladkiyo ke kapre

yaha se less waha se less,

kabhi sleevless to kabhi backless

or koi ladka ghur k dekhe to-

"Oh How Mannerless" !!
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     4136 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lala Barhapay Se Bachnay

Ka Asan Tareeqa Bata Raha

Hun Kisi Ko Btanam Mat.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kAbi kAbi din k wAqt so

jAyA kAro khAs tor pe

driving kArte wAqt...
Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<
My wife and I
were happy for 20 years.
Than we met.
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!
''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''
Tum Bohat Hi

Sweet

Cute

Decent

Good Looking

Nice

Intelligent



Lardke Ka SmS Parh Rahe Ho...
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..

Darasal baat ye hai ki BUDDHO par kisiko shaq nahi hota...
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
Khoon(Blood) se likh diya har diwar pe unka Naam . . .


Aur fir tor di har Diwar jis pe likha tha unka naam . . .




KYUNKI...!!!



















"SPELLING MISTAKE THI" . . . ;->
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>
Girl''s father: Mein nahi chahta ki meri beti apni puri zindagi 1 gadhey k saath guzarey...Boyfriend: Bas,esi liye mein ussey yahan se le janey ayia hon...;-)