AJ kal ladkiyo ke kapre

AJ kal ladkiyo ke kapre
AJ kal ladkiyo ke kapre

yaha se less waha se less,

kabhi sleevless to kabhi backless

or koi ladka ghur k dekhe to-

"Oh How Mannerless" !!
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     4134 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laloo Invite Englishman 4 Lunch.

When Curd Served,Englishman Asks,What Dis?

He Explains
"Milk Sleeping In Nite,
Morning Become Tight"
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
pata hai GABBAR ne thakur ke haath kyo kaate the?
?
?
?
?
?
?
?
kyo?
socho?
socho?
kyonki?
kyonki thakur GABBAR ko SMS nahi karta tha!!!
AB TERA KYA HOGA RE KALIYA.......
Mene apne ghar walo ko bata dia hai wo sab maan gae hai,

tm b apne ghr walo ko bta do,wo b maan jaenge k
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shan biryani k sath korma masala free hai.
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
I WANT 2 SEND U THE CUTEST,BEAUTIFUL, SMARTEST&SVTEST GIFT OF THE WORLDI POSTED IT,BUT POSTMAN SHOUTED AT ME''OOYEE''POSTBOX SY BAHIR NIKAL.
Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
CHAND per Apka naam likhnay ko jee chahta hai
.
.
.
,
.
.
Pehli baat to yeh k mera haath nahi pohanchta
.
.
.
.
.
.
Dosri yeh k yeh khayal hamesha dopehar main hi aata hai

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->