Tujh Se B Ziada Teri Arzo Ki Ha

Tujh Se B Ziada Teri Arzo Ki Ha
Tujh Se B Ziada Teri Arzo Ki Ha
Is Trha Se Mene Teri Justoju Ki Ha
Ha BB Mar Gai To Kya Hwa,
Tjhey Paaney K Liey Hi Usey Mot Di Ha.
Frm ZARDARI To SHERE ;->
  

May, 17 2010     164 chars (2 sms)     3434 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->
Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
Relation Between Men

&Women As On Now Days :-








You Can Touch Each Other

But You Cannot

Touch Each Other''s Mobiles . . !
All i want you is to be courageous
Be calm and
be self equipped with facts and figures
to conquer this exams battle.

I wish you is best of luck in your exams



31 December ko is saal load shedding ka akhri din hoga..
"Raja Pervaiz Ashraf"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Baqi load shedding agle saal se hogi... ;->
Sheikh ki BV rorahi thi
kisi ne pucha k q rorahi ho
us ne kaha k mujse DETOL gir gia tha
or sheikh sb ne meri ungli kaat k usi DETOL
min dbo de takay DETOL zaya na ho.
Dil me Tum

Dharkn me Tum

Asman me Tm

Zamen me Tum

Ankhon me Tum

Jahan dekho

Tum hi Tum

Dettol wali aunty sach kehti hai.

JARASEEM har jaga hote hain ;->
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->

Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!