Warning

Warning
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
  

May, 17 2010     303 chars (2 sms)     3488 views       Funny

more Funny SMS Messages

Galileo used small lamp 2 stdy.
Graham Bel usd candle 2 stdy.
Shakespare usd street light 2 stdy.
Mjhy ye smjh nai ata
"Saley din ma makhi marty thy kia?''''
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Hi ! What r U doing?Agar AAP ke paas zara waqt ho to Mere ek sawal ka jawab do.
Sawal hai Ke wo konsa jaanwar hai.

Jo is waqt Mera SMS parh raha hai.reply?
Subah Utho
Close-Up Karo
Fir Naha ke
Mera photo laga ke
apne dono haath jod kar zoor-zoor Se gaao:
"TUJHE BHOOL JANA MUMKIN NAHI"


Bruce Lee''s
Favorite
Vegetable=Mu-Lee
Festival=Diwa-Lee
Actres=Sona-Lee
Music=Qawa-Lee
Film=Coo-Lee
Animal=Bil-Lee
Brain=Urs
Why ?













Kha-Lee ... ;->
Karate is a form of martial arts

In whch ppl who hve had years & years of training can,
Using only their hands & feet,

Make some of d worst movies in d history of d world ...
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Now Bush says:
Ek ajab sa manzar nazar ata ha,

Aik shaks bhi hajoom nazar ata hay,

Kahan ja kar karoon Pres conference,

Har ek k hath ma JOOTA nazar ata hay:
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..