Warning

Warning
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
  

May, 17 2010     303 chars (2 sms)     3498 views       Funny

more Funny SMS Messages

Amir Khan ne
3 IDIOTS mai Table pr Delivery Kr K Konsa Karnama Kardiya!!
.

.

.

.
Hum Pakistaniyo Ne Tu Rickshay Mai Delivery Kar Dali... =P

GEO PAKISTANI ;)

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?


GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
Aqqal ko soog mar detay hain,


ishaq ko roog maar
detay hain,


Aadmi khud nahi marta,
Aap jesay khubsourat
aur bewafa loog maar
deta hain...!!!!!!!!
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
Newton''s law of load shedding:

"The rate of load shedding is
directly propotional to the
temperature of atmosphere,

provided that the role of

WAPDA remains constant".
Q:Why was the ghost arrested?
A:Because it had no haunting license!!''


0300 880 9400
Sincere apology: If u dont like any of my SMS & Don t like 2 read, Or if my msgs disturb u Then plz don t hesitate, Feel free to THROW UR MOBILE OUT !!
U know my engagemnt is fixed










Its after 73 days









Surprised!










After 73 days its 1st april n u r the first fool of this year.:-D
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''
what wud u do if u have to call a crow??










crow-ko-dial :)