Warning

Warning
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
  

May, 17 2010     303 chars (2 sms)     3473 views       Funny

more Funny SMS Messages

You Know WHy GOd Created Gaps Between Fingers?
So That at Some day the one who is made for you,
come and Fill those gaps by holding ur hand for ever
''aapke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......''

Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together
OUR FRNDSHP MEANZ SO MUCH 2 ME IF v ver DA last peoplE on A sinKINg shiP nD v haV A SIngle lifE jackET den I WilL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


i will MISS U yaar....
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->
height of rishtedari...




Ek ladka Gadhe ke samne gir gaya
Ek khubsurat ladki ne dekha aur boli:kyun, apne bade bhai k paon chhu rahe ho?
Ladka:jee haan, Bhabhi ji
When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing: either the car is new or the wife
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
''Din Dhal Gaya Or Raat Agai

Wah Wah

Din Dhal gaya Or Raat Agai









Kamine Bher Ja Kar Dekh Teri Behn Ki Barat Agai.



Socrates Was Once Asked:

What Is The Cure For "Love At 1st Sight?"

The Philosopher Replied:

"Take A Closer Look Second Time".
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...