Warning

Warning
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
  

May, 17 2010     303 chars (2 sms)     3493 views       Funny

more Funny SMS Messages



AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Shaadi ke pehle - Chandramukhi...

Shaadi ke baad - Jwaalamukhi.
I had many options...
POISON,
ELECTROCUTION,
SLEEPING PILLS,
HANGING BY NECK,
COMING UNDER TRAIN,
JUMPING FROM A HEIGHT,
But...
I Chosed Education..... :->
Wife: GanA gA rhi thi.
Hsbnd: Jb TuM GAti ho to LgtA hE IndrA GAndi gA rhi ho
WiFE: LekiN UsAy to GAnA hi nhi ata thA
HSbnd:Te Anni deAy TeNu kErA andA vE.. ;->
Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
Dil ka dard dil torrne waley kiya jaaney,
Pyar ke rivajon ko zamana kiya jaaney,

Hoti hai kitni takleef larrki ko pataney main,
Ye ghar pe baitha larki ka baap kiya jaaney

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
Mainee tumhari yaadon mein..
ro ro ke tub bhar diye...
Aur tum itney be-wafa niklE,
k nahake chal diye!!!
app ko sil ki gahraioon se


















fitay moun
Pesh hai... For the first time
In your Mobile
Nahati hui Larki.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Aaj thhand hai, Kal nahaegi!