Le daso

Le daso
Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
  

Feb, 06 2011     152 chars (1 sms)     3380 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
Gharaylo Totky

1-agr apko kutta kat ly to ap usy kat len.Hisab brabr
2-Dudh phut jay to sfaed dhage sy c len,Ksi ko pta nhe chlega

3-Agr apka qad chota hy tu 3,4 bar phansi lga lain agr bach gy tu bht faida hoga

4-Agr ap k bal girty hn tu tind krwa lain phr nhi girain gy.
1986 ki Girl: Mama Jeans Phen lo?
Mom: Na Baiti Log Kiya kahe gaye
2006 ki girl: MAMA mini skirt phen lo?
Mom: Pehn baiti Kuch tu Phen
Man Receives Telegram: Wife Dead.!

Should Be Buried or Cremated.?

Man: Don''t Take Any Chances.

Burn The Body And Bury The Ash.. ;->
1 guy suddenly got up in a plane

n

said ''Hi Jack''

Everybody put thr hands up.

Thn suddenly Another guy

from other side got up n said



*



*



*



*



''Hi John''. . . ;->
Pathan: Express kitne baje aati hy ?
TT: 9 Bajy
Pathan: Local?
TT: 1 Bajy
Pathan: Maal gari
TT: 12 Bajy

TT: Mgr jana kahan hy
Pathan: Patri Pe Susu Kerni Hy ;->


Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
Santa : Among My 4 Sons 3 R Engineers
Frnd:4th?
Santa : Useles,Dnt Study, Becam A Barber
Frnd:Y ,Dnt U Throw Him Out
Santa : Coz He''s D Only 1 Who Earns..!
Q: Aik Over Mein Kitni Balls Phenki Jaati HaiN?
Kya Kaha..6?
Sorry Aik Over Mein Aik He Ball 6
Baar Phenki Jaati Hai.
Aaye Baray Cricket k Shoqeen ;->


A sardar went to Pizza Hut.
There he ordered a Pizza.

The Waiter asked him:
Sir shell I cut it into 4 pieces or 8 pieces.

Sardar replied:
O 4 hi le aa yaar,
8 to nahin khaye jayein gay
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->