Le daso

Le daso
Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
  

Feb, 06 2011     152 chars (1 sms)     3390 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
Question:Tum Mein Aur Pepsi Mein Kaya Similarity Hai?



Ans:Both R Cool,
Sweet,
Sub Pasand Karte Hai Aur Most Imp Similarity...

Dimag Wali Jagah ''DHAKKAN'' Hai
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Send Dis Msg To 7,000 Ppl
Do Not Ignore!
Dis Is Not A Joke
Its GODS Grace!
After A Month
U Will Receive Sumthing Big
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UR BILL
Ye ladki bhi ek ajeeb paheli hai,
kabhi teri to kabhi ye meri saheli hai,
paise kharcho to kahti hai darling i love you,
nahi to sorry brother who are you.
Laloo Invite Englishman 4 Lunch.

When Curd Served,Englishman Asks,What Dis?

He Explains
"Milk Sleeping In Nite,
Morning Become Tight"

Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Sardar Jii Tuwanu Kadi Kissi Naal Pyar Nai Hoya . . .? ? ?

Sardar Jii: Yaar Hoya Te Hai
Lekin O Mandi Hii Nahi
Bus Ena Kendi Ae ''''I Love U''''
Pata Nai Ullu Da Patha ''''U'''' Kon Hai . . . ;->
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi