Le daso

Le daso
Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
  

Feb, 06 2011     152 chars (1 sms)     3405 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Saw A Dream
Yestrday

-Only U and Me-

We Were Running In A
Garden

Me In The Front And U

Running After Me

&

With d Background Music
Of


VODAFONE ... ;->
Santa: My dad was an extremely brave man. He once entered a lion''s cage.
Banta: He probably got a lot of applause ven he got out.
Santa: I didn''t say he got out.


Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in ur hands allday.

Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.
Khuda Se COMPUTER Manga

LAPTOP Dya


CYCLE Mangi

CAR Di



HUT Manga

BANGLA Dya



DOST Manga

TUM Ko Dya




Ae Mere Khuda Tu Ne Is Baar Aisa
Kyun Kia . . . ? ;->
Heights Heights of super Bindaasness :


Finishing the Exam paper and coming out of the examination hall and then asking a friend --
“ Kaunsa subject tha yaar ?? !!!


Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
1 memon apni bv ka sadqa utarta hy 10rs ka
Or us me 90rs dal kr card load krta hy
bv pochti hy ye kya kya
memon
Sadqa gharib govt ko gya balance mere pas
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)