What Would U Call

What Would U Call
What Would U Call The Most Beautiful Ant???




Chi-Kani...

:))
  

May, 18 2010     72 chars (1 sms)     3315 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 chor Police sy chupty hue 1 Toti hui Qabr me chup gya
or Police sy bach gya.

Wahi Qareb sy kch pthan guzry to unho ny socha k shyd Log Myyt pr Matti dalna bhol gye fata fat Matti dalna shuro kr di to chor bola
"Bachao Bachao"

Pthan:"Ooe Jaldi Jaldi Matti dalo is pr to Khuda ka Aazab shuro ho gya"''
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki.
Banta: That''s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha





Wrong Number
Height of Confidence

A Cycle Rider Puts Sudden
Break infornt of a Bus
& Shouts at the bus Driver
"Abe Marne k Liye Meri he Cycle Mili"?
Bus Driver Ki Seat K Piche Likha Tha.

Agar Khuda Ne Chaha To Manzil Tak Pahucha Dunga,

Agar Chuki Nazar To Maa Kasam Khuda Se Hi Mila Dunga.
Phela parrot Rs 5000 ka hay kiyon ke ye computer janta hay, doosra Rs 10000 ka kiyon ke ye computer aur driving dono janta hay Aur ye teesra Rs 700000 ka hay.

Man: Teesra kia karta hay jo itna expensive hay?

Shopkeeper: Mein ne iss ko kutch kartay nahin dekha lekin pehlay do iss ko BOSS kehtay hain.


"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
Piaas Lage To Pani Mat Peena " pApPu" . . .






Q K Sirf Sprite Bujhaye Piaas Baqi All Bakwaas . . . ;->



Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.
The boss came early in the morning one day and found his manager kissing his secretary. He shouted at him, "Is this what I pay you for?"

The manager replied: "No, sir, this I do free of charge." . . . ;->
Aaj kal ki larkiyan husn par naaz karti hain..









Ajkal kuch larkiyan husn par naaz karti hain,





Pehla kalma ata nai English main bat karti hai. . . . :P