Ek Larka,Ek Larki AHA

Ek Larka,Ek Larki AHA
Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     3501 views       Funny

more Funny SMS Messages

B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
One Day Teeth and Tongue were in Conversation..


Teeth Said:
"If I just press u a little, you will get cut"


Tongue Replied:
"If I misuse one word against someone, all ur 32 will come out of the mouth... =P ;->
Subha Teri .....Shaam Meri Ho
Din Tera .......Raat Meri Ho
Hansi Teri ......Udaasi Meri Ho
Jab Maut Aaye Tou Dost
Kabar Teri Aur LASH.........












O. Hello
Teri Hi Ho
Meri Kion Ho.??? ;->
Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.


Life while doing m.b.b.s

1sr yr: yahoo i’m in Medical college
2nd yr: kahan phans Gaya? Help me
3rd yd: severe Migraine, sometimes Pagalpan bhi
4th yr: aah soon it’ll b over
5th yr: finaly it’ll b over

House job: i did it
Job : i love myself

W8 a min !
Something is missing
..
.
Ohhh !!! Meri “jawani”:(
In
Life


Wen
U
R
Alone


When
U
R
Crying


Wen
U
R
Upset


Wen
U
R
Sad


Jus
Make
A Call
2Me




Bcoz
.
.

I
Hav
Incoming FREE.
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
Things Wil Change

Class Room To Office


Books TO Files


Jeans To Formal


Pepsi To Juices


Girlfriend To Wife


What Will Never Change Is

DOSTI ? ;->
Lrka lrki se:jan mjy tmhari ankhon me
sari dunya ka nzara nzr ata ha

Larky ka dost bola:
zra dkh k btao mri bhens kahan ha:-D