Ek Larka,Ek Larki AHA

Ek Larka,Ek Larki AHA
Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     3504 views       Funny

more Funny SMS Messages

If somebody comes n
Tell u,
That you Are FOOL,
Don''t Be Afraid,
Goto him
Catch his Neck
And Tell him

-

-


-
-

-

-
-
-
"kisi hor noo na dassi" ;->
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
After Reading The Form Filled By An Applicant

The Employer Said: "We Do Have An Opening For U"

Applicant: What Is It ?

Employer: Its Called The
"DOOR" ;->
Mother: Beta aagey matt jao, wahan paani zyada gehra hy.

Beta: ammi myn wahan jana chahta hoon jahan abbu tair rahey hyn.

Mother: nahi beta ! un ki zindagi ka to beema ho chuka hy... :-D
Khub surat pholon mai,

Haseen wadiyon mai,

Dil kash bagon mai,

Aap jesa
.
.
.
.
.
1 kierra zaror hota hai.
Agar kissi k dil mein dekhna ho to uski ankhon mein dekho, kyun k ankhein jhoot naheen bolteen.

iss aitbaar sey tum boht kharab bandey ho tumhari ankhein aik jaqah par naheen tiktee

Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY

Try this magic
go to
WRITE MSG
select
DICTIONARY T9
Ab Screen ko aik hath se chupalo aur yeh key press karo
4164771968
aur magic dekho
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
Ek Ghar mai Twins Paida Huye to Saas Ne Kaha :

Mubarik Hoo Bhala Batao ...Hamari Duniya k Halat Daikh kar BAchay Bhi Duniya Mai Akele Ane Se Dartay Hain
As by xperience my advice 4u friends-

have only one girl friend otherwise ur life will b very sad like me ,

1side Aishwarya puling me 4 cinema other side Sania pulling me 4 Tennis

and kareena keeps sending luv messages 2 me! Silly gals!Wat can i do?

Hey Wait.I''m getting a call from katrina kaif….