JADEED TALEMI MOHAVRAY.

JADEED TALEMI MOHAVRAY.
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
  

May, 25 2010     323 chars (3 sms)     3574 views       Funny

more Funny SMS Messages


Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->

2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->
''Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.''
Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,

Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,

PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,


CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->


Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
PtA dEcLaReD tHaT sEnDiNg MsJ Ab0uT"FaRaZ" Is uNeThIcAl & c0nSiDeReD cRiMe.YoUr sIm wiLL b bLokEd iN cAsE Of vIoLaTi0n.

GeO NeWz



LaMbI LaMbI cHoR k GeO..;->
It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….
Rabba Dukh Na Dena Mere Dost ko...

Mujhe Chahe Sukh Ka Pahar Dede...

Ghoome Nayi Cycle Pe Dost Mera...

Mujhe Bhale Hi Purani Si Mecedes Car Dede... ;->