JADEED TALEMI MOHAVRAY.

JADEED TALEMI MOHAVRAY.
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
  

May, 25 2010     323 chars (3 sms)     3575 views       Funny

more Funny SMS Messages

Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
A Fool Can Ask More Questions Than A Wise Man Can Answer. . .
So
There Is No Wonder That We Are Speechless During The VIVA In Practicals. . . ;->
Aata





ghee





shaker





chawal





k bad pakistan mein MSG ka buharan. . . .
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Happy Anniversary And May Your Marriage Be
Blessed With Love,


Joy And Companionship For All The Years Of

Your Lives!
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi
There have been many time in 2010
when I may disturbed you
troubled u
irritated u
bugged u
.
.
.
.
today I just wanna tell you
.
.
.
.
I plan to continue it in 2011.
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Santa Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.
Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P
"PAppu" Arz kArtA hy..

TEri YAAd mE HuM itnA Kho gAyE..

.

.

.

.

.

.

.

POTTY kArtAy kArtAy wAhiN Soo gAyE... ;->
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.