Lady 2 Another:

Lady 2 Another:
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
  

May, 20 2010     212 chars (2 sms)     2998 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl : Have You Seen
My Identical Twin Sister
Any Where ... ????

Santa : Not At All
How Does She Look Like ... !!! ;->
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
Copy to clipboard''

Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
Shakespare Said

Don’t Worry
B’coz If U Worry U Get Wrinkles On Ur Face
So
Why Don’t U Smile n Get A Dimple On Ur Face
Wish U Lots Of Dimplez
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
how to avoid bad dreams @ night...?




very simple yaar




dont remember ur face b4 sleep...
& remember my face for sweet dreams... :-)
Shaadi Me Dulhe K Saath Barati Q Jate Hain ?
.
.
.
.
Q Ki Log Kehte He Ke Kisi Ke Sukh

Me Jao Na Jao Par

Dukh Me Zarur Jaana Chaahiye