Lady 2 Another:

Lady 2 Another:
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
  

May, 20 2010     212 chars (2 sms)     3013 views       Funny

more Funny SMS Messages

U r on a bus & U need
2 fart ...
But d music is really
loud, so U time Ur
farts with d beats.
After a couple ov
songs, U start 2 feel
better as U approach
Ur stop, as U r leaving
d bus, People REALLY
staring down at U n
that''s when U realize

.

.

.

.

.

.

.

.

U''ve been listening 2
Ur iPod !!
Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
Youngistaan se kabristan...
Why to have Pe(psi)stiside drinks? ...

Have a glass of milk to think n act better
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.


AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
Businessman explaining
the reason for having 2
wives



"monopoly is always
damaging



and



competition improves
service".:->


Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
One Day Teeth and Tongue were in Conversation..


Teeth Said:
"If I just press u a little, you will get cut"


Tongue Replied:
"If I misuse one word against someone, all ur 32 will come out of the mouth... =P ;->
A Sardar looking at sky asks another Sardar : Is that a sun or moon? Other Sardar replies : Oye ! No idea…Im new to this city..
HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA
Be''-sharm
Be-haya
Be-waqoof
Na-maqool
Na-aehel
Jahil
Ullu k pathay


Hain wo log

Jo apki qadar nahi kartey ;