Lady 2 Another:

Lady 2 Another:
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
  

May, 20 2010     212 chars (2 sms)     3009 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khoobsurat


6 inch Lamba


Bohat Mota


Gool Kinaray


Kala


Har LArki Ki Pasand !

NOKIA
6030 LoLX !!
Reh Reh Kar Teri Yaad Aye to kia karu ?

Yaad Teri dilse na Jaye tu Kia Karu?

Socha tha Ho gi mulakatKhwaboun Main

Ager neeand hi Na Aye , tu kia karu ???
Santa=
Tu To Ofice Me Bada Sher
Bana Ghumta H,
Ghar Me Kya Ho Jata H?

Banta=
Hota To Sher Hi Hu,
Bas "Durga" Sawar Ho Jati He !!
Oye Dost

Teri to!



ATeri to!



Teri to!



Teri to!

Teri to!



Teri to!



Bahut yaad aa rahi hai yaar.

Isliye msg kiya

I Miss U
Teachr: Batao kanjoos kon hota hai?

Student:Sir jisko hum 100 msg b karen mager wo koi reply na kare

Teachr:Good, koi example b do iski

student: Apki beti.
"SADDAM HUSSAIN''S" Favourite Song:


Idhar Chupa,
Me Udhar Chupa....


Jaane Kahan Me Kidhar Chupa...


Arey Pakar Liya..


Yeh ''BUSH'' Tune Kya Kiya... ???
1 Pathan Ka Sir Phat Gaya . . .

Pathan Se Kisi Ne Poocha : Khan Sahab Kia Hua ?

Khan Replied: PAPER WEIGHT Se Kell Thonk Raha Tha . . . Hum Ko Kisi Ne Kaha KHOPRI Istimal Karo . . . ;->
Packing Start Ker do





Phir Na Kehna K Bataya Nahi





Abhi 15 - 20 Dim Hain






Ramzaan Ka chaand Nazar Aate Hi Aap Ko Ek Month K Liye Band Ker Dia Jaye Ga...... :p
chandni raat main sone se pehle.

khawbon ki dunia mein khone se pehle.

maine socha tumhe yaad dil doon.

maine socha tumhe ehsas dild doon

*

*

*
susu kar k sona.
U to hum bhi madad kia nahi karte,
Choclate kya toffy bhi dia nahi karte.
Ye DOSTI sirf apse hai warna msg to kya
hum kisiko number bhi dia nahi karte.


All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz
A 60 years old bachelor advertises his Zaoorat-e-rishta
after 1 month he got a letter "mian sahib" is umar mein RISHTA nahi FARISHTA aata hay.