Lady 2 Another:

Lady 2 Another:
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
  

May, 20 2010     212 chars (2 sms)     3001 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!
Larka Larki Ko Dekh Ker Kehta Hai :
Lafz Tere Geet Mere Ghazal Koi Sunao''n Kia

Larki:
Haath Mere Gaal Tere Kaan K Neechey Bajao''n Kia ;->
Arz kiA hy:

Mosam ne Li angrai,
or hum ne phr Li Razai.
IceCreAm se hy Larai,
MongphaLi hi sirf ghr me aai.
Cold drink se mu mor Liya,
Chai se nata jor Liya..



T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)
Admi bakriyan chara raha tha

Pathan:
ye bakriyan kahan ly ja rhy ho?


Admi:
Inhen school chorne ja rha hon


Pthan:
Mjy pagal smja ha?







Aj to itwar ha..
Wife: Main Jb Pooriyan Banati Hun Toh Phle Poori Kharb Banti Hai.

Pathan: O Kocha Tm Pehla Poori Banaya Hi Na Karo. :-) :-| :-D
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
A

SHORT

LOVE STORY :

Somebody Proposed U

U

Said

"not interested"

And in this way

Somebody

Lived a

Happy life forever.

ha ha ha
Pakistan Ka Qaumi Phal
Sabr Ka Phal



Qaumi Libaas
Kala Coat



Qaumi Khel
Muzakarat



Qaumi Dua
Ya Allah Light Aa Jaye ... ;->
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…