Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....
  

May, 20 2010     205 chars (2 sms)     2706 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”


PLZ IGNORE MAT KAREN.

EK BACHA JO BOHT CHHOTA HAI
Q K BACHAY CHHOTE HOTE HEN.

US BECHARE KO APNI POTTY DHONI NAHI ATI

HUM LOG ROZANA KITNE FUZOOL MSGS KARTE HEN

PLZ EK YE MSG B SUB KO FORWARD KAREN TAKAY.

KOI USKI POTTY DHULA SAKAY..
SHUKRIA... =P ;->
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D
A reasent studdi haz shon

dat peepal hoo aar werry

gudd lukeeng aar werry

baddd att spallings... ......... .

Vatt iz yorr

opeeneun???? ?
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
Late Bed Wakings,

Slight Breakfasts,

Bus stand figures,

Foot Board Travels,

Late Attendance,

Long intervals,

Sharing Canteen Foods,

Many Proposals,

Mobiles in Silent mode,

Late night Chats,

Some misunderstandings,

Correcting Friends,

For exams micro slips,

Struggle for marks,

Prestige in arrears,

Mass Bunk,

Saturday Date,

Enjoying Arguments,

Freshers with fear.

Farewell with tears.

''''University life is nothing but heaven'''' :)

Pathan England Mai Club Me Chala Gaya,
Wahan Ja K Khoob Naacha,
Dance Karny K Bad Bola,
.......
O Yara Koi Hum Ko Ye To Bataye K Ye SHADI Kis Ka Hai. :-)
Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)