Naanch Meri Bulbul To PAISA Milega

Naanch Meri Bulbul To PAISA Milega
Naanch Meri Bulbul To PAISA Milega
.
.
.
.
.
Kyonki Mere Paas RUPYE Nai Hai:)
  

May, 18 2010     84 chars (1 sms)     3236 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zindagi main 1 baat hamesha yaar rkhna
.
.
.
.
.
.

.
Train kabhi puncture nai hoti....
I will lend you my shoulder for you to cry on, my ears to listen to you, my hand for you to hold, my feet to walk with you but i can not lend you my heart because it already belongs to you.


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Yaar T.v On Karu Jaldi .. Amitabh Bachan Died .




,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


In SHOLAY , DEEWAR , AAKHRI RASTA , MUQADAR KA SIKANDAR, SHAKTI .
Tere pyaar ki roshni aisi hai ki,

Har taraf ujaala nazar aata hai,

Sochta hu ki ghar ki bijli katwa du,


Kambaqt bill bohat aata hai.->
A Friend Gives A Barrel Full Of FEVICOL To His Friend On His Birthday.
What Does This Friend Who Receive The Gift Sing ???
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Dushman Na Kare Dost Ne Woh Kaam Kiya Hai
Umra Bhar Ka GUM Humai''n Inaam Diya Hai ... ;->
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
A
B
C
D
E
F
G











Tumhara dimagh bilkul b kaam nahee karta, kal b pardhaya tha aur dekho aaj phir pardhana pard raha hai..

Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
By The Time You
Finish Reading This Sms

You''ll Realize
































You Have Wasted Your Time

&

Been Made Fool As Well ... ;->


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->