Once some hunters

Once some hunters
Once some hunters were after an elephant. The elephant didn''t know what to do. He met his friend ant on the road. He told ant his problem.
She said : "Don''t worry . just hide behind me !!! "
  

May, 18 2010     194 chars (2 sms)     2936 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do...


Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)


1 Bacha ZONG K Office Ja Kar Larki Ko I LOVE U Kehta Ha

LARKI: Tumhari Himat Kesay Hui..?

BACHA: Aap Hi To Kehty Ho

" ZONG LO OR SUB KAH DO "
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai


Jab koi baat bigad jae

jab koi mushkil badh jae

toh


toh

toh
Hoth ghuma,

seeti baja,

seeti baja k bol

bhaiya...

ALL IZZ WELL
''TV on kro abi abi Govt
Pakistan ne ordinance
jari kya hai

K

Khubsurat logon ko is
mulk se nikal dya
jayega



Aap to 100%







Save ho

Ufffffff mera kya bany ga*.''
''Aey mere SMS mere dost ke pass jana,
Agar wo so raha ho to shor mat machana,
Jab wo jage to dhire se ''Muskarana'',
Phir kehna "KANJUS" SMS karo''

Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->
ICC has decided 2 shorten d

durationof next world cup.


It will consist of opening ceremony,
photo-session,& presenting d world cup
2 AUSTRALIA..!!
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
Tabiyat theek nahi thi,
Tantrik ko dikhlaaya,
vo bola tumper BHOOT ka saaya hai,
jaaldi se kisi GHOR PAAPI ko SMS karo bilkul thik ho jaogee.

Saachi ab SMS ke baad achaa feel hone lagaa hai.