A Modern Artist

A Modern Artist
A Modern Artist

Is The One

Who Throws Paint On Canvas

Wipes Ir Off With A Cloth

And

Sells That Cloth ... ;->
  

May, 17 2010     126 chars (1 sms)     2885 views       Funny

more Funny SMS Messages

Breaking News!

Now call charges will b charged accordng 2 ur brain size.

smaller da size cheaper wil be da call rates.



Congrats U can make free calls now....
EK sharabi apni eyes
donate krne gaya
After operation,

Dr asks: Kuch kehna
chahte ho?

Sharabi:Jisko b ankhen
lagao Use bata dena ye
2pag pene k bad khulti
hen ......->


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
Only One Man

In A Thousand Is

A Leader Of Men ...

And

The Other 999

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Follow Woman ...
Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.


Pres.Zardari Has Ordered That

All Future Press Conferencs Will B Held Inside The Masjid In Presidency,

Since
Shoes Cannot Be Worn Or Carried Inside Masjid!
Once in a jungle all the animals were eating PAN PARAG PAN MASALA
But girraffe was not eating. Why?
Because Oonche log oonchi pasand MANIKCHAND
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
Prpose Karny ka
aik dam Jhakkas
Style....



"Kya Ghoor Ghoor k Dekhti hey...Maar Dale Gi Kya...??
Dil Dena hai to de de.. Rakh k Achaar dale Gi Kya...?