A Modern Artist

A Modern Artist
A Modern Artist

Is The One

Who Throws Paint On Canvas

Wipes Ir Off With A Cloth

And

Sells That Cloth ... ;->
  

May, 17 2010     126 chars (1 sms)     2887 views       Funny

more Funny SMS Messages

''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Mummy Ye School Kya Hota He

Beta Ye Wo Jagah He
Jaha Parent Ko Luta Aur Bacho Ko Pita Jata He
Santa Lost His Cheque Book

Bank Manager:
Be Careful,
Anyone Can Put Ur Sign ...

Santa:
Oye, I''m Not A Fool,
I Have Already Signed
All Cheques ... ;->
1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Duniya K Sabse Chhote Jokes:

1)2 Aurate Chupchap Baithi Hai.

2)1 Buddhi Bachpan Me Mar Gayi.

3)Ganja Sardr

4)2 Sardr Chess Khelte Hue...
Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye. :-)
Teacher:Ramu,Pani Ke Bina Hum Kaise Marenge...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ramu:Pani Nahi To Hum

Swim Kaise Karenge

Aur Swim Nahi Kiya To Doob Jayenge...!!!
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....
'':., ,*, ,/;
".;;.,(''v'' ),,//;;
".;;( );;"
#.=:=:=*=*=:=:=.
A BEAUTIFUL
BIRD
send to wish U HAPPY Bird Flu.
KHUSH KISMAT HAIN AP K HUM AP KI DOSTI KO ITNI SHIDAT SE CHAHTY HAIN.....WARNA HUM TO WOH CHEZ HAIN JIN K KHUWAB MAY BHI LOG APPOINTMENT SE ATAY HAIN:-):-):-)