A Modern Artist

A Modern Artist
A Modern Artist

Is The One

Who Throws Paint On Canvas

Wipes Ir Off With A Cloth

And

Sells That Cloth ... ;->
  

May, 17 2010     126 chars (1 sms)     2869 views       Funny

more Funny SMS Messages

Naukrani: Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Liya.

Malkin: Oh God! Call Doctor Fast.

Naukrani: Aap Tension Na Lo Maine

Chote Baba Ko BAYGON Pila Diya...!

Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..

Whoever Says
''Money Can''t Buy
Happiness''
Is A Fool ...

Money Can Surely Buy
Happiness ...

Give Me Some
And
Watch Me Smile ... =P ;)
Zara sochoo .. agar SMS recieve karne k paise lagte to kaya hota??
to ..Aap jaise log mera khoon karne ka plan bana chuke hote !!
Pathan proposed a girl wid romantic poetry,
Kutta mar gaya razai me
Mai pagl hon teri judai me
Pani mei machar ter nai sakta..
Pathan tere bin reh nahi sakta
TechAr BAngALi StudEnt SE:
Is JuMLe Ki Urdu BAtAo
"My BrothEr CAn't Cook."


BAngALi:
"HAmArE BhAi K0 PokhAnA NAi AtA"... ;->
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
D Bst Present 2 Give

2 A Frnd:

HONESTY

2 Ur Enemy:

4GIVENES

2 Parents:

GRATEFULNES

2 God:

OUR LIFE

2 Me:

Nokia N95

Video I-Pod 80gb

PS3/Xb0x

HP/Sony Laptop

Home Theater

Digital Camera 12.0

BMW Latest Model

Thats All.

I M "Down 2 Earth Persn

Wid Simple Dreams.
Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
Message pe message bhejte ho,
bhej bhej ke bheja kharab karte ho,
bhejte ho to bhi kya bhejte ho,
khud ka bheja to chalta nahin,
doosron ka bheja hua bhejte ho!
Arz kiya hai.....
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
wah wah! wah wah!
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
ha ha ha ha.....