MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA
NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
  

May, 13 2010     175 chars (2 sms)     2824 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
Wo SUBAH ka Sukoon

Wo PANI ki Thandak

Wo SAABUN ki Khushbu

Wo DHULAY hue chehre ki Khubsurati

Aap kya Jaano

Ye to sirf Muu Dhone wale he jante hain
someone who thinks logically - is a nice contrast to the real world.


signs common in bihar trains -
aana free, jaana free. pakde gaye to khana free.
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
bikari : 50 paise de de ,maine 3 din se khana nahi khaya baba
marvadi : 50 paise nahi 5 rupaye dunga,pehle yeh bata 50 paise mein khana kaha milta hai…”??


"MERI JAN KATREENA"

Ungli Mai Angothi, Angothi mai Nagina,

Soni Lagti Hy Teri Bahen KATREENA,

Raat Nahi Kat''ti Maslay Hain Dereena,

Mai Ne Kaha Bus Kar Kehti Hy Abi Na,

Rat Ko Mila Karo Baara Maheena,

Kehti Hy Bhai Ko Batana Kabhi Na,

Itna Zaleel Ho Kar Ke Bhi,

Bhai sms Parh Raha Hy Kameena =P ;->
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.

Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta
Husband1: Why Do U Take Ur
Wife Only In Night Clubs?

Husband2: Buddy,

By The Time She Gets Ready Thr''s No Other Place Open!
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.