MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA
NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
  

May, 13 2010     175 chars (2 sms)     2806 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->


Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
poonam ki rat mein chand badal jate hai,
waqt ke sath insan badal jate hai,
sochte hai ki aapko tang na kare,
par sochte-sochte plan badal jate hai.
Arz kiya hai-
Apke chehre par udasi aur ankhon mein nami hai,
Apke chehre par udasi ankhon mein nami hai
TATA namak Istmal karo aap ko IODINE KI KAMI HAI
Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
7 angels came to me asked 4 da most intellgent ,smart, nice, sweet, well behaved, welgromed ,person , so i gave dem ur adress ." dekha kaise Ullu banaya Unko "
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai
Kya Tumhari Tv Chal Rhi Hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Pakad Lo,
Nhi To Bhag Jayegi
Customer Shouted:

"Waiter , Waiter !
There''s A Dead Fly In
My Soup ..."

waiter Replied:

"Oh No !
Who''s Going To Look
After His Family ..." ;->


Ustad : Agar Me Tmhary Walid Ko Rs 5000 Dun
Un Ko 2000 Ki Zarurat Ho To
Kitne Wapas Mil Jange?

Student :1 B Nhi
Ustd : Hisab Nhi Janty
Student : Ap Mere Baap Ko Nahi Jante..
Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->