MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA
NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
  

May, 13 2010     175 chars (2 sms)     2820 views       Funny

more Funny SMS Messages



,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
Suna Hai Apki Muskurahat Pe Log Marte Hain..?

.

.

.

.

.

Mujhe Bhi Ek Banda Marwana Hai..
Zaraa Time Nikaal K Aana
Mango

Orange

Banana

Grapes

&

Apple

Which is sweet?

Guess?

Dont know?

Arey buddhu ye sab
Sweet nhi hai.


Ye sab Fruits hai.


Sweet to Aap ho :->
Teacher: How Do You Differentiate
"WIFE" & "MOTHER"

SANTA:
Before Marriage We Sleep With "MOTHER"
&
After Marriage
We Sleep With
Our
"WIFE
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Wife: Btao Tmhe Main Kitni Achchi Lagti Hoon
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhi Kitni
Husbnd : Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 1 Aur Le Aaun.

MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
Mout k bad yaad araha hai koi,,,


cigratte meri kaber par jala rha hai koi,,,


ya Rab 2pal ki mohlat or de de,,,


akeley akeley
suttey lga rha hai koi....
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
What''s The Benifit Of
"Love At First Sight. . . ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

It Saves Time . . .


Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->