MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA
NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
  

May, 13 2010     175 chars (2 sms)     2814 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->
Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai
Oh tErI...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj bAdI ThAnD hAi ..
rAjAaAi uDh Ke sO JaA.->
Benazir ko goli lgi,
bkhtawar asfa rone lgi,
rote rote bhok lgi,
khale bilawal mom phli,
mom phli me dana nhi,
zrdari tmhara papa nhi
pnjab wale bche, musharf bhai sache, sache sche jayenge shekh rashid ki dulhan layenge,

conda leza kali, so nkhro wali,

ek nkhra tot gya bush ka mu toot gya.
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
SMOKE every day plz! SMOKE means S=Send M=Me O=One K=Kool SMS E=Every day! So feel free 2 SMOKE more

10 Muhabbat Bharay SMS:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Kuch Nazar Aaya?

Nahi?


Muhabbat Andhi Hoti Hai Pagal.
Nazar Nahi Aati. :-)
Best beghairat of da
Year nominees are
1:Bush from USA.
2:Krzai from Afghanistan.
3:Pervez Musharf from Pakistan
But
Award goes to

Asif zardari
From SINDH



Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.
What''s The Vector Form Of Sridevi. . . ?






ANS : - TABU!!!!







Confused. . . ?








Why. . . ?













Ok I''l Tell U. . .






Because.

Sridevi Did CHANDNI & Tabu Did CHANDNI BAR . . . ;->