Zardari to Shopekeper:

Zardari to Shopekeper:
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
  

May, 14 2010     189 chars (2 sms)     3252 views       Funny

more Funny SMS Messages



Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?

Sardarji: Marjava & Mitjava
SMS ka len den yuhi chalta rahega
dosti ka silsila badalta rahega
aap delete karte reh jaoge
par aapka mobile mere sms se bharta jaye ga
''Faqat i$ liye hum ne mehfilon may jana chorr diya MOHSIN....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K koi pooch he na ley
"Putter tyra result kido aa raya a!''
Everyday same wishes
R u bored of it? Let it b different Dis timeLet da devils sing around u, mummies dance around u, vampires sit behind uve a HORRIBLE NIGHT

HAWAON
k hath 1
Arman
bheja hy

NETWORK
k zarye 1
Pegaam
bheja hy

FURSAT
mily to
Kabool
kr lena

Shehar-e-Multan k Shehzaday ''''HumAyuN'''' Ne Salam Bheja
Hy.. ;->
Alwayz Love Wife
No Life Without Wife
Wife Se Pyar Kro
Waife K Saath Wafdar
Aur Imaandar Rao
Ye Mat Socho
























"Wife Kis Ki Hy" ... ;->
''jadeed Eduaction Muhawry!!

1. " Science say Gira Arts me Atka"

2." Fail hoty ko Practicals ka Sahara"

3. "Dagree le k Aag me Daal"

4. "3rd Divsion pas Ghar ka na Ghat ka"

5. "Dost wo jo Imtihan me Cheating Karary"

6. " Likhna na Jnay, Nib terhi"

7. "Qadar kho Deta hai Roz ka University jana".''
PHATAN 14 AUG ko kabrustan me kabrain khud rha tha 1 admi ne pocha khan sb kya kr rahe ho, Khan bola wo yara aj azadi ka din ha to hum in ko azad kar raha ha
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P
aGr 1 FamiLy k..

WaLDen baChoN sE,


BachAy WaLdain Se,


B.v Shohar Se,


Bahoo SaAs Se,

Nand Bhabi Se,


Behnoi saALay sE,

Susar Daamad Se,


JhoOT BoLaIn..


To aIsi fAmILy kO Kya KahAin gE?




>



Star Plus
"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)