Ek Aadmi Ne Samosey

Ek Aadmi Ne Samosey
Ek Aadmi Ne Samosey Wale Se Kaha : O Bhai
Tumhare Samose Main Se Larki Ka Baal Nikla Hy !

Samosey Wala : Aby Tou Kia 5 Rs K Samosey Main
Puri Larki Nikle Gi ... ;->
  

May, 17 2010     173 chars (2 sms)     2779 views       Funny

more Funny SMS Messages

In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D
Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota
Doctor Pathan K Bachhey Ko Dekh Kar Bola Bohat Khubsurat Hy! Kitney Maah Ka Hy?

Pathan Gussey Me Bola:
O pagal ka bachha Ek Hi Maa Ka Hy!
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->
"Husband Biwi Se Phone Par:

"Jan Kia Pakay He Aj Khane Me?

biwi (Gusse se)

"Zeher"

Husband:

Kha Kar So Jana Me Dair Se Aaonga:-pp
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.
What would u call the knee of a madhu makkhi ? ?


.





.


.



.

Socho socho



.

.
.
.
U know it,
.
.

Bolo bolo



.Ansr: BI-KI-NI !!..(bee ki knee)
Remeber



No Matter How Bad You Are

.


.


.


.
You Are Not Totally Useless ...

.


.


.


.

You Can Still Be Used As

A

"BAD EXAMPLE" ... ;->
HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me