Agar Koi Yeh Chahay

Agar Koi Yeh Chahay
Agar Koi Yeh Chahay k Woh Dunia Main Sub Say Alug Nazar Aiay... Woh Jahan Bhi Jiay, To Loog Ussi Ki Taraf Daikhain To Ussay Chahiay k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apni Gardan Utarwa k Chala Phira Karay......
  

May, 20 2010     261 chars (2 sms)     3359 views       Funny

more Funny SMS Messages

''2 apimy amm (mango) k bagh gaye. 1 ne kaha kash ham mango hoti to kitna acha hota.dosry ny kaha ye to mushkil nahy he chalo lattak jatey hai.kuch dair k bad 1 gir geya dosry ny pocha Q tak kar gir gaye, phele ny jawab diya nahi paak kar gir geya.''
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!


Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.
Tharki bacho k leye elan e aam
kiya jata hai k
zong ki new add per yakeen mat karen
jis me bachiya apna number batati hain.
wo sb numbr ksi k istamal me nae ;-)
I

M a Y

b E

"b" "A" "d" !!!

B u T ...

I

a M

p E r F e C t L y

"G" o_O "d"

A t

I t ... [;->
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)

Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->