Agar Koi Yeh Chahay

Agar Koi Yeh Chahay
Agar Koi Yeh Chahay k Woh Dunia Main Sub Say Alug Nazar Aiay... Woh Jahan Bhi Jiay, To Loog Ussi Ki Taraf Daikhain To Ussay Chahiay k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apni Gardan Utarwa k Chala Phira Karay......
  

May, 20 2010     261 chars (2 sms)     3352 views       Funny

more Funny SMS Messages

ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-
Definition of home:









"Home is the place where u can scratch exactly where it itches" ;-)
(0 0)





( 0 0)






(0 0 )






(0 0)






(0 0)







(0 0)








Ullo Ki Trha Kia Dekh Rahe Ho


Sms Hii Tou Bheja Hy . . . ;->
msge neechay hai....


















aur neechay....











aur neechay.....














aur neechay.........

























mujhe nahi pata tha k tum aik msge k liyee itna gir sakhtee hoo .......
hahahahahahahahahhahahaha


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .

''Doctor 2 Charsi: Cigerette Noshi Insan Ko Aahista Aahista Maar Deti Hai...
Charsi: Te Theek Ay.....Saanu Keri Jaldi Ay.....? ;-) B-)''
Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
Ladki Boli : Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi, Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi. Ladka Bola : Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga, Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.
The most rommantic country of the world?



guess!




pakistan
u know y?




har raat candle light dinner :-)
(thanks to W.A.P.D.A & KESC)
Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->