pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3241 views       Funny

more Funny SMS Messages

Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi

They Said ...

There Would Be Black
President When Pigs
Fly ...

Obama Became
President And Only
Several Months Later

"SWINE FLU" ... ;->
Khamosh Palko''n Se Jb Aansu Bikhr Jate Hyn

Aap Kya Jano Aap Ktne Yaad Aate Hyn

Abhi Bhi Usi Mor Pe Kharey Hyn

Jahan Aap Ne Kaha Tehro

Hum Samosey Le Kr Aate Hyn .. ;->
''tiger buscuit ''Hum to yunhi tiger Biscuit khaa rahay thhay ,

~*~Tamana~*~

Ek Larki humein baacha samjh k pappi dy gai''''
I am missing U.



I am missing U.



I am missing U.









Don''t believe!



See I am on journey and u r not with me, it means u r missing.
Wife : Do you want dinner?

Husband:Sure, what are my choices?

Wife :Yes and no. . . ;->
"Doctor, doctor, will I be able to play the violin after the operation?"

"Yes, of course..."

"Great! I never could before!"
Yaaar T.V chck Kr
Parvez Musharraf Ne Duubara Wardi ChahrhaLi Hy



Ek Aur Bana Dya



Happy April Fool In Advance ;->

No matter whether guys buy 220cc pulsars or 350cc royal enfields,

it cannot overtake a beautiful girl
on a 80cc scooty-pep!



2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Father: Raat ko tum peekar room me gir gaye the.
Son: kya batau papa sab galat sangat ki wajah se hua.
4 dost, 4 bottle aur... saala peene wala sirf ek.
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Open kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun