pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3242 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“
Ek sardar motorway par cigrate pita hua bhag rha tha us se kisi ne pocha
"kia kar rahay ho?
Sardar:
main dekh raha hun k 1 cigerate kitne kilometre chalta hai.!
Guiness Book Of World Record

Aik Pakistani Ne Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya

.

.

.

.

.

.

" Janaza Aaj 4 Bajay Hai "
Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
''boti we tu dyl na dyde biwi no kidhe dil na dyde saari umer ronda re ga makeup da bill na dyde''
• Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai