pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3237 views       Funny

more Funny SMS Messages

pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
Sardar Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:

Bohat Khubsurat Hai.
Kitne Maah Ka Hai?

Pathan Gussey Me Bola:

Kameene 1 Hi Maa Ka Hay. :-)
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->



Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masakali Masakali
Matakali Matakali... ;->
1Admi Dosto Ki Mehfil SE Raat Late Ghr Gya
Dosto Ne Pucha K Bivi Ne Kuch Kaha To Nai
Admi Bola Naì Kuch Khas Naì BS YE
2Dant To Mai Wesay ß Niklwane Wala Tha
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
A beggar meets another beggar.
A software engineer meets another software
engineer.
Both of them ask the same question to each other.
What is the question ???

So, Which Platform are you Working on ???
Yar ek numbr hy, is pe call kr k pta kro k ye kon hy? Kuch kahe to 2, 4 suna b dena. Sala apne ap ko police wala kehta hy.
Numbr ye hai " 15 "
duniya ka sab sey barda joke,



"mujhe bardy joke nahee aatey"
better luck next time


film actress meera yesterday screamed
in an interview
"agar mein jhoot boloon to mera baap marr jaaye".
The city district government of lahore
has reported that 26 men from
various parts of lahore simultaneously
suffered a heart attack last night.
Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->