pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3251 views       Funny

more Funny SMS Messages

*some funny fact*
**kishor ka baap haklata tha agar wo thk se bol pata to aaj uski umra 3 saal jyada hoti

***mard aurat ko kamjor kahta hai lekin agar wo martban ka dhakkan band kar de to wo mard to ky uske baap se v nahi khulti

***ghore ke muh me hath dal ke uske daat ginane se pahle ye jarur khyal rakhe ki kahi ghora apna muh band karke kahi apke ungkiya na ginani shuru kar de

****hichki rokne ka ek aasan tarika hai ki saas rok ke hazar tak gino.
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
serdar apne dost se yar men do mushkilan wich phns giyan.
dost "o ki
serdar biwi makeup krey to khrcha brdasht nai honda na krey ta biwi brdast nai hondi
Khila Hua Gulaab




Aur




Laga Hua Julaab





Hamesha Nahi Rehte ..... ;->


Moral
[ Failure Is Temporary ... =) ]
You Are

"ABCDEFGHIJKL"




A - Adoreable
B - Briiliant



C - Cute
D - Dashing




E - Exciting
F - Fantastic




G - Great
H - Humorous



I - Intelligent




J K L - Joke Kesa Laga . . .


A Beautiful Girl is
Like a Dirty Thousand Rupee Note..
U dont Know How Many Used it
*
*
*
*
*
*
*
*
*
But U still Want it.
Q) Which is the motion jisse insaan bahut khush ho jaata hai ??
.
.
.
.
.

.
A) PRO MOTION
aik din aik larke na apne mummy ko dekha aur kehne laga dekho mummu aik hath chor kar cycle chala raha hooon
thodi daar ke bad wo dubara wahan se guzra aur kehna laga dekho mummy main do hath choor kar cycle chala raha hoon
thode daar ke baad wo dobara wahan se guzra aur kehne laga dekho mummy main do dantoon ke baghar cycle chala raha hoon
Pathan , Sindhi , Balochi ne Farishtay Se Kaha...
ALLAH Se Arz Karo..

Jahan Dekho Har Field Main Punjabi Hi Hote Hain Akhis Kyo ??


Farishta : Main Hunay Gaya Te Hunay Aya !!!
Aj agar apka sms ayega to hi ham ROTI khain gae!!!



Sachi



Warna.........




Ghusay main PANIR PARATHA AUR CHICKEN PALAO
k baad ICECREAM kha k PEPSI p k din guzaar len gae..
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.