pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3247 views       Funny

more Funny SMS Messages

Line marne k bohat se tareqe hein, jin me se chand darj-zeel hein:











1: Pakki pencil se,
2: Kachi pencil se,
3: Marker se,
4: Pen se..! :-p


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!

ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->
I Don''t Cheat,

I Just Change The Rules!

I Always Want To Rise Up,

But Gravity Brings Me Down!

GLOBAL WARMING BURNT MY HOMEWORK
Q:
How Do U Express Two Words With Exactly Opposite Meaning Is Sentance. . . . ? ? ?























Ans:

"HAPPILY MARRIED". . .


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
Judge: why r u arrested?

Sardar: for shopping early?

Judge: well, thats not a crime, anyway how early u shopping?

Sardar: before opening the
shop..... =P ;->
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
~< SUnehri Baat>~
..."Aaj Ka Kam Kal Pe Mat Choro..
.
.
...Jo Lootna Hay Aaj Hi Loot Lo.."
(Mr. A.A.Z)
Samajh Gaya Na Jan|X ... ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->