pathan in crore pati

pathan in crore pati

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
  

May, 05 2010     177 chars (2 sms)     3240 views       Funny

more Funny SMS Messages

* Some Text Missing *











Jo Ukharna Hai Ukhar Lo .... ;->
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".
\ /
\/
/\
0 0

Meri taraf se tmko Ye kenchi gift.yeh lo aur Logo ki Jaib kato or sms k Lye Paise jama karo


Girlfriend Chahey
Jitni Bhi Buri Ban
Jaye,
Kabhi Us Sy Dosti Mat
Torna
Kyun k
Paani Chahey Kitna Bhi
Ganda Ho Jaye,
aag Bhujane K Liye
Kaafi Hota Hy ;->
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
5 frogs r sitting on a log.
4 decide to jump off.
how many r left now?
.
.
.
.
.
.
.
.
there r still 5 left.
.
B''coz there''s a lot of difference between DECIDING & DOING !!!!!
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
Teacher;
"I Wish you Would Pay A
Litte Attention...!"


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student;
"I''m paying As Little As I
Can,sir";->
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Jiss Train Mai Pyari Pyari Larkiyaan Safar Kar Rahi Hon..

Us Train Ko Kya Kahein Gaye ??


..


...


...


...

Socho

Its Simple Yaar


" MAAL GARRI "
Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
What Does Princess Diana & A Bottle Of French Wine Have In Common . . . ? ? ?






















They Both Came Frm France In a Wooden Box . . . ;->