Whn V Drink

Whn V Drink
Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3463 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
IT''S A GIRLS WORLD...!!!


If Girl laughs loudly she''s Cheerful
If Boy laughs loudly he''s Mannerless

If Girl talks sweetly she''s Charming
If Boy talks sweetly he''s a Flirt

If Girl is shoping she''s Trendy
If Boy is shoping he''s Wasting Money

If Girl is silent she''s Feeling Sad
If Boy is silent he''s Being Rude

If Girls walk in group it''s a Group
If Boy walks in a group it''s a Gang

If Girl can''t come for a date she''s Busy
If Boy can''t he''s Lying.;-)
Larki apne B.F. se:
Mera Bacha!
Mera Shoonu!
Mera Gugluu!
Shadi Karo Gey?
Bolo Baby …

B.F.:
Tum Mujhey Propose Karna Cha Rahi Ho Ya Adopt?
Ae dost teri dosti pe shak hai,

Tum dosron ko to sms kartey ho,

Tumhare inbox par hamara bhi kuch haq hai...:-D:-);-):-P
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Hi

Agar Aap
Dunya Main
Kamyaabi Hasil
Krna Chahtey
Ho Tou

























Mehnat Karo

Button Dabane Se Kuch Nahi Hota … ;->
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D
Wife Or Husband Shop Se Niklay !

Ek Faqeer Bola : Shehzadii !

5 Rupee dey doo, Andha Hon
...
Husband : De do, Waqayi Andha hai
A mother bought her son a $39 Halloween costume to scare his friends "Should I take the price tag off?", the boy asked. "Leave it on," his mother replied. "We''ll scare your father too
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
Yar ma na suna ha k 32 march ko minar pakistan gira rhay hain.
.
.
.
.
.
Magar yar 32 march to hota hi nai.
Happy april fool day.
(>"<)
( '':'' )(")(")

Aik Thi Cat






Rehti Thi Sad








Khati Thi Rat




Phir B Sad




Akhir Q ??





Us Ki Marzi!


Ap Apne Kam Se Kam Rakhen :-D